Etusivu » Tiedotteet » Musiikki ja viihde » ART BG ylpeänä esittää Strauss Festival Orchestra Vienna- Joulukonsertteja

ART BG

ART BG ylpeänä esittää Strauss Festival Orchestra Vienna- Joulukonsertteja

Julkaistu: 26.06.2013 klo 09:00
Julkaisija: ART BG

Wienin Strauss Festival Orchestra saapuu Suomeen joulukuun lopussa pitämään joulukonsertteja. Klassisen musiikin virtuoosit Wienistä esittävät talvisen kertomuksen käyttäen hyväksi klassisen musiikin ikuisia säveliä ja omia taitojaan.

Maailmankuuluisa Strauss Orchestran johtaja, kapellimestari Peter Guth, on Strauss- musiikin uskollinen seuraaja. Tunteiden ja rakkauden voimalla hän yhdistää orkesterin johtamisen ja viulun soiton. Mahtavat Straussin sävellykset ja johtajan sekä orkesterin välinen symbioosi täyttävät yleisön kaikki aistit.

Perinnerikas ja tyylikäs Wienin Strauss Festival Orchestra on jättänyt jälkensä Itävallan yleisön lisäksi myös kaikkialla Euroopassa, Amerikassa ja Aasiassa. Orkesterin lukuisat kiertueet, joulukonsertit ja nauhoitetut teokset tekevät Wienin Strauss Festival Orchestrasta Strauss-musiikin synonyymin.

Klassiset joulukonsertit alkavat Helsingin Finlandia-talolla 16.12. ja päättyvät esitykseen Lahdessa 22.12.2013. Joulukuun 17. päivä orkesteri esiintyy Tampereella Tampere-talolla ja 21.12. Turussa Logomo-salissa.

Liput myynnissä lippupisteen myyntipisteissä ja www.lippu.fi

Liput alk. 53 euroa

Lisätietoja osoitteessa: http://www.guth-strauss-vienna.at/