Etusivu » Tiedotteet » Musiikki ja viihde » Ainutlaatuisia sessioita huippumuusikoiden kanssa – Red Bull Music Academy Backyard Stage Flow Festivaalilla

Julkaistu: 23.07.2013 klo 10:31
Julkaisija: Red Bull

Flow Festivaalilla nähdään tänä vuonna ensimmäistä kertaa Red Bull Music Academy Backyard Stage, jossa tarjolla laaja musiikki- ja puheohjelmakokonaisuus.
Viikonlopun aikana lavalla kuullaan kattavasti niin elektroa, housea kuin dubstepiä ja reggaeta. Stagella tarjoillaan joka päivä myös puhuttua ohjelmaa RBMA Workshoppien muodossa.

Jo instituutioksi muodostuneet Red Bull Music Academy Workshopit valloittavat Backyard Stagen kolmen oman genrensä tähden johdolla.Flow –festivaalin avajaispäivänä perjantaina Suomen ehkä tunnetuin konemuusikko Jori Hulkkonen paljastaa niksin jos toisenkin erikoisen tuotantotyylinsä takaa. Paikan päällä selviää myös hänen tuotteliaisuutensa salaisuus.

Workshopit jatkuvat lauantaina, kun klo 16-17 Saksan nu-discon MacGyver eli Tensnake alias Tenkanen täräyttää ilmoille mahdollisesti ennenkuulematonta uuden levyn materiaalia ja samalla tutustutaan tähän Suomea ja suomalaisia rakastavaan lahjakkaaseen muusikkoon. Hampurista kotoisin oleva Tensnake vetää oman settinsä RBMA Stagella klo 23.00.

Sunnuntaina Red Bull Music Academy workshop-sohvalta jaetaan rakkautta brittiläis/jamaikalaisen reggae supertähden Bitty McLeanin avustuksella.

Red Bull Music Academyn Workshopit houstaa musiikkialan moniosaaja Jaako Hurme.  RBMA Workshoppeihin vapaa pääsy Flow-lipulla.

Flow Festival 2013 - Suvilahti, Helsinki - 7. - 11.8.2013

RED BULL MUSIC ACADEMY WORKSHOPIT BACKYARD STAGELLA:

Perjantai klo 17-18 - Jori Hulkkonen (FIN)
Lauantai klo 16-17 – Tensnake (GER)
Sunnuntai klo 18-19 - Bitty Mclean (UK)

RED BULL MUSIC ACADEMY BACKYARD STAGE:

Perjantai 9.8.2013

Karenn (UK) klo  22:00
Jackmaster (UK) klo 20:00
Desto (FI) klo 16:30 ja klo 19:00

Lauantai 10.8.2013

Âme (GER) klo 00:00