Etusivu » Tiedotteet » Musiikki ja viihde » Aikaiset linnut nappaavat edulliset Elojazz-liput

Elojazz

Aikaiset linnut nappaavat edulliset Elojazz-liput

Julkaistu: 18.01.2016 klo 11:37
Julkaisija: Elojazz

Elojazz avaa jälleen Oulun juhlaviikot elokuun ensimmäisellä viikolla. Jazzmusiikki jalkautuu ympäri keskustaa, pääareenanaan Rauhalan pihapiiri, missä pääkonsertit järjestetään perjantaina 5. sekä lauantaina 6. elokuuta. Nopeimmille on tarjolla kahden päivän Early bird -lippuja tammikuun loppuun saakka 57 eurolla (norm. 73,50 euroa).

Kansainväliset jazzvirtuoosit sekä kotimaisen kentän ajankohtaisimmat ja kiinnostavimmat tähdet hurmaavat rytmimusiikin ystäviä tuttuun tapaan. Pääsymaksuttomat keikat esittelevät tulevaisuuden jazznimet uusissa ja tutuissa tapahtumapaikoissa. Festivaalin lipunmyynti käynnistyy uudelleen ja ohjelmisto julkaistaan maalis-huhtikuussa.

Lippuja myydään Lippupalvelun myyntipisteissä sekä verkkokaupasta. Oulussa pääsylippuja saa esimerkiksi Stockmannin palvelupisteestä ja Musiikki-Kullakselta. Tarkista valtakunnalliset myyntipisteet täältä: http://www.lippupalvelu.fi/help/outlets.fi-fi.html. Lippuja saatavilla maksimissaan 2 kappaletta / asiakas.

Lisätiedot: Jenny Kilponen, 044 333 5581, jenny@oulunjuhlaviikot.fi

www.elojazz.com