Etusivu » Tiedotteet » Musiikki ja viihde » AC/DC:n Kantolan konsertti on vuoden paras

Linnan Kehitys Oy

AC/DC:n Kantolan konsertti on vuoden paras

Julkaistu: 17.10.2015 klo 20:11
Julkaisija: Linnan Kehitys Oy

Kantolan AC/DC kesän suurkonsertti on valittu musiikkiammattilaisten äänestyksessä Vuoden konsertiksi. Konsertin järjestäjänä Live Nation nappasi arvostetun palkinnon Musiikki & Media tapahtuman Industry Awards gaalassa.

Tampere-talossa järjestetyssä gaalassa palkittiin vuoden tekijöitä eri kategorioissa.  Musiikki & Median hallituksen valitsema kuusihenkinen asiantuntijaraati valitsi kilpailuun nominaatit, joista tapahtumaan ilmoittautuneet äänestivät voittajat.

-Live Nation upea voitto vahvistaa Hämeenlinnan asemaa uutena varteenotettavana tapahtumapaikkana Suomessa. Kantolan tapahtumapuisto on nyt todistetusti osoittanut toimivuutensa myös massatapahtumissa, hehkuttaa Linnan Kehitys Oy:n toimitusjohtaja Mervi Käki.

Industry Awards gaalassa palkittiin Vuoden parhaan konsertin lisäksi Vuoden mediapersoona, -toimittaja, -ohjelma-/ musiikkipäällikkö, -radio, -verkkomedia, -kotimainen musiikkimedia, -manageri, -ohjelmamyyjä / agentti, -promoottori, -tapahtumatuottaja, -ohjelmatoimisto, -festivaali, konsertti / kiertue, -yrityspalvelu, -kuluttajapalvelu, -järjestövaikuttaja, -PR-/ markkinointihenkilö, A&R-henkilö, -musiikkikauppa tai –palvelu, -musiikkikustantaja, -indie-levy-yhtiö ja -major-levy-yhtiö.

Musiikki & Media on Suomen suurin musiikki ja media-alan ammattilaistapahtuma, joka kokoaa yhteen yli 600 kotimaista toimijaa levy-, kustannus-, live-, jakelu-, tuotanto- ja media-aloilta, ja lisäksi tapahtumaan saapuu noin 100 kansainvälistä ammattilaista, kuten promoottoreita, managereja, jakelijoita ja levy-yhtiöiden sekä median edustajia jopa kahdestakymmenestä maasta.

Lue lisää Musiikki & Media tapahtumasta, www.musiikkimedia.fi

Lisätietoja

Linnan Kehitys Oy, toimitusjohtaja Mervi Käki, puh. 040 742 4054, mervi.kaki@linnan.fi

Linnan Kehitys Oy on Hämeenlinnan kaupungin omistama elinkeinoyhtiö. Tehtävänämme on lisätä Hämeenlinnan tunnettuutta ja taloudellista kasvua verotuloina sijoittuvien yritysten, tapahtumien ja uusien asukkaiden kautta. Tavoitteenamme on, että Hämeenlinna on kehittyvä, kasvava ja elinvoimainen kaupunki.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki