Etusivu » Tiedotteet » Metsätalous » Urakointihintakyselyyn ehtii vielä vastata

Urakointihintakyselyyn ehtii vielä vastata

Julkaistu: 04.03.2015 klo 08:21
Julkaisija: TTS Työtehoseura

Koneurakoinnin hintakyselyyn odotetaan vielä lisää vastauksia. Tiistaihin mennessä reilut 460 vastaajaa oli ilmoittanut taksojaan viime vuodelta. Viime kerralla kyselyyn vastasi yli 700 urakoitsijaa. Vastauksia toivotaan mahdollisimman paljon, jotta saadaan kattava ja luotettava hintatilasto.

Netin kautta kyselyyn voi vastata, vaikka sitä ei olisi saanut postitse. Linkki kyselyyn löytyy osoitteessa www.tts.fi/urakointi otsikolla ”Urakointihintakysely”. Netissä kyselyyn voi vastata maaliskuun loppuun asti.

TTS Työtehoseura seuraa maatilojen tekemän koneurakoinnin toteutuneita taksoja joka toinen vuosi tehtävällä kyselyllä. Kyselyllä kerätään maatalouskoneurakoinnin ohella maataloustaustaisten yrittäjien muille sektoreille tekemää urakointityötä, kuten tienhoito-, kiinteistö-, maarakennus-, metsä-, energia- tai ympäristöurakointia. Kyselyllä seurataan urakointihintojen ohella myös urakointitoiminnan kehitystä muutamilla taustakysymyksillä.

Tulokset julkaistaan TTS:n tiedote -sarjassa sekä alan ammattilehdissä.
Kaikki vastanneet saavat kyselyn tuloksista julkaistavan TTS:n tiedotteen ”Konekustannukset ja tilastolliset urakointihinnat”.

Reetta Palva
Työtehoseura
p. 044 7143 692

TTS - Työtehoseura on valtakunnallinen koulutus-, tutkimus- ja kehittämisorganisaatio, joka kouluttaa vuosittain noin 10000 opiskelijaa eri alojen ammattilaisiksi. Koulutustoiminnan lisäksi TTS - Työtehoseura tutkii ja kehittää noin 100 vuosittaisen projektin avulla työmenetelmien toiminnallisuutta, tehokkuutta ja tuottavuutta.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki