Etusivu » Tiedotteet » Metsätalous » SUOMEN MAATALOUSKONETEOLLISUUDEN OSAAMISEN HAASTEET -seminaari

TTS Työtehoseura

SUOMEN MAATALOUSKONETEOLLISUUDEN OSAAMISEN HAASTEET -seminaari

Kutsu.
Julkaistu: 14.12.2015 klo 11:37
Julkaisija: TTS Työtehoseura

Maatalouden ajankohtaisseminaari, jossa merkittävät maatalouskoneteollisuuden ja -kaupan sekä tutkimuksen toimijat visioivat alan tulevaisuuden näkymiä.

SUOMEN MAATALOUSKONETEOLLISUUDEN OSAAMISEN HAASTEET

AIKA       17.12.2015 seminaari klo 9.30−16.00
PAIKKA     Rytmikorjaamo, Vaasantie 11, Seinäjoki

Maatalouden ajankohtaispäivä on Työtehoseuran järjestämä maksuton kutsuvierastilaisuus maatalouden toimialan vaikuttajille.

Puheenjohtajana tilaisuudessa toimii Työtehoseuran toimitusjohtaja Juha Ojala.

9.30−10.00   Aamukahvit
10.00−10.30  Mitä maatalouskoneteollisuus ja -kauppa voi oppia muilta aloilta toimitusjohtaja Arto Tiitinen, Isku Oy
10.30−11.00  Kansainvälisen omistuksen haasteet ja mahdollisuudet maatalouskoneteollisuudelle toimitusjohtaja Jari Rautjärvi, Valtra Oy Ab
11.00−11.30  Huollon organisointi ja sen merkitys konemyynnille Konekaupan johtaja, Jari Nevalainen, Hankkija Oy
11.30−12.30  Lounas
12.30−13.00  Näkymät maatalousteknologiassa Professori, Jukka Ahokas, Helsingin Yliopisto
13.00−13.30  Nykypäivän moottoritekniikka ja kehitysnäkymät Pääsuunnittelija, Mauno Ylivakeri, Valtra Oy Ab
13.30−14.00  Maatalouskonevalmistajan tämän päivän ja tulevaisuuden haasteet toimitusjohtaja, Arto Pohto, Pellon Group Oy
14.00−14.30  Metsätalouden ja metsäteollisuuden haasteet metsäkoneteollisuudelle toimitusjohtaja Juha Ojala, TTS Työtehoseura
14.30−15.00  Lähes 40 vuoden kokemukset maatalouskoneteollisuudesta eri näkökulmista Professori, Tarmo Luoma, TTS Työtehoseura
15.00−17.00  Cocktail-tilaisuus

Lisätietoja tutkimus- ja viestintäjohtaja Anna-Maija Kirkkari, TTS Työtehoseura, anna-maija.kirkkari@tts.fi, 040 7304 667

TERVETULOA!

TTS Työtehoseura on valtakunnallinen koulutus-, tutkimus- ja kehittämisorganisaatio, joka kouluttaa vuosittain noin 10000 opiskelijaa eri alojen ammattilaisiksi. Koulutustoiminnan lisäksi TTS Työtehoseura tutkii ja kehittää noin 100 vuosittaisen projektin avulla työmenetelmien toiminnallisuutta, tehokkuutta ja tuottavuutta.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki