Etusivu » Tiedotteet » Metsätalous » Juha Ojala Työtehoseuran toimitusjohtajaksi

TTS Työtehoseura

Juha Ojala Työtehoseuran toimitusjohtajaksi

Julkaistu: 19.05.2015 klo 15:30
Julkaisija: TTS Työtehoseura

TTS Työtehoseuran johtokunta on valinnut uudeksi toimitusjohtajaksi 1.8.2015 alkaen MMM, eMBA Juha Ojalan nykyisen toimitusjohtajan, professori Tarmo Luoman jäädessä eläkkeelle.

Ojala siirtyy tehtävään maa- ja metsätalousministeriön ylijohtajan tehtävästä.

Aikaisemmin hän on toiminut muun muassa työ- ja elinkeinoministeriön metsäalan strategisen ohjelman johtajana. Hän on ollut myös HUS:n strategia- ja liiketoimintajohtajana, Oulun kaupungin strategiapäällikkönä, metsäalan johto- ja kehittämistehtävissä sekä johdon konsulttina.

”Juha Ojala on koko työuransa ajan ollut kehittämässä työn tuottavuutta erilaisissa organisaatioissa. Hän tuo Työtehoseuraan sellaista osaamista mitä Työtehoseurassa tänään tarvitaan. TTS Työtehoseura on pitkän perinteen omaava käytännönläheinen koulutus-, tutkimus- ja kehittämisorganisaatio. Työtehoseuralla on merkittävä kansallinen rooli erityisesti nykyisessä tilanteessa, jossa työn tuottavuuden monipuolinen kehittäminen on äärimmäisen tärkeätä”, toteaa johtokunnan puheenjohtaja Arto Tiitinen.

Johtokunta

Lisätietoja: Arto Tiitinen, 0400 566 875
Juha Ojala, 050 413 5515

TTS Työtehoseura on valtakunnallinen koulutus-, tutkimus- ja kehittämisorganisaatio, joka kouluttaa vuosittain noin 10000 opiskelijaa eri alojen ammattilaisiksi. Koulutustoiminnan lisäksi TTS Työtehoseura tutkii ja kehittää noin 100 vuosittaisen projektin avulla työmenetelmien toiminnallisuutta, tehokkuutta ja tuottavuutta.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki