Etusivu » Tiedotteet » Metalliteollisuus » Tyylikäs ja kapea KOMPAKT 37 LED -valotorni

SKS Automaatio Oy

Tyylikäs ja kapea KOMPAKT 37 LED -valotorni

Julkaistu: 10.11.2014 klo 09:02
Julkaisija: SKS Automaatio Oy

KOMPAKT 37 LED -valotorni on ratkaisu, kun halutaan tyylikäs, pienikokoinen mutta toiminnoiltaan monipuolinen valotorni. Voit valita optimaalisen näkyvyyden ja kuuluvuuden kahdesta rakenteesta.

Kapean LED-valotornin mustassa koteloversiossa on värilliset linssit, ja linssin värin mukaiset LED-valot voimistavat värisävyä. Kirkaslinssinen, metallinvärinen valotorni on värierottelultaan huippulaatua ja näkyy loistavasti esimerkiksi kirkkaassa auringonvalossa. Lisänäkyvyyttä saadaan, kun torni asennetaan jatkoputkeen tai putkijalkatarvikkeeseen. Torni nousee maksimissaan 80 mm:n korkeuteen.

Tornin päähän sisäänrakennetun sireenin äänenvoimakkuus 85 dB riittää antamaan välittömän ja selvän varoituksen mahdollisesta vaarasta. Kotelointiluokka on edelleen IP 65.

Säästä energiaa ja rahaa

Uusi KOMPAKT 37 tarvitsee hyvin vähän energiaa koko 50 000 h pituisen elinikänsä aikana. Unohda lamppujen vaihtaminen; huoltovapaat LEDit säästävät aikaa ja rahaa.

Kapea KOMPAKT 37 LED -valotorni voi osoittaa maksimissaan kuutta eri tilaa – viisi optista ja yksi äänihälytys. Erittäin kirkas valokuvio toteutetaan kahdeksalla LEDillä kutakin väriä kohden.

KOMPAKT 37 -valotorni on täydellinen ahtaisiin kone- ja laitesovelluksiin. Valotornin halkaisija on vain 37,5 mm. Metallinvärinen versio sopii myös tiloihin, jossa ulkonäöllä on merkitystä.

Kuvateksti:

48 erilaista vaihtoehtoa tekevät KOMPAKT 37 LED -valotornista markkinoiden monipuolisimman ja tyylikkäimmän valotornin.

SKS Automaatio Oy on Suomen johtava koneenrakennuksen automaatio- ja sähkökomponenttien maahantuoja, joka edustaa alan parhaita tuotevalmistajia. Yhtiö tarjoaa laajan tuotevalikoiman lisäksi asiakaskohtaisia kokonaisratkaisuja. Palvelun periaatteita ovat toimitusten nopeus ja laatu sekä kustannustehokkuus ja riskittömyys asiakkaalle. SKS Automaation liikevaihto vuonna 2013 oli 17,6 milj. euroa ja yrityksen palveluksessa on 30 henkeä. SKS Automaatio kuuluu SKS Group -konserniin.