Etusivu » Tiedotteet » Metalliteollisuus » Teknologiateollisuuden tilanne ja näkymät 5.5. klo 10.00

Teknologiateollisuus ry

Teknologiateollisuuden tilanne ja näkymät 5.5. klo 10.00

Kutsu.
Julkaistu: 02.05.2014 klo 09:06
Julkaisija: Teknologiateollisuus ry

Euroalueen talous on noussut taantumasta. Tervetuloa kuulemaan, mikä on sen vaikutus teknologiateollisuuteen. Lisäksi tarkastelemme palveluvientiä ja viime talven työmarkkinakierroksen palkantarkistusten toteutumista.

Tiedotustilaisuus pidetään Teknologiateollisuuden tiloissa osoitteessa Eteläranta 10, 11. kerros, Helsinki. Tiloihin kuljetaan Teollisuuskeskuksen aulasta (2. kerros). Tilaisuutta isännöi toimitusjohtaja Jorma Turunen.

Toivomme ilmoitusta osallistumisestasi viimeistään perjantaina 2.5. sähköpostitse osoitteeseen

antton.lounasheimo@teknologiateollisuus.fi tai puhelimitse 050 555 5902.

Tervetuloa

TEKNOLOGIATEOLLISUUS RY

Viestintä

Teknologiateollisuus ry on elinkeino- ja työmarkkinapoliittinen edunvalvontajärjestö, joka edistää Suomen keskeisimmän vientialan kilpailukykyä ja toimintaedellytyksiä. Suomalaisen teknologiateollisuuden päätoimialoja ovat elektroniikka- ja sähköteollisuus, kone- ja metallituoteteollisuus, metallien jalostus, suunnittelu ja konsultointi sekä tietotekniikka. Teknologiateollisuus vastaa 55 prosentista Suomen viennistä ja 80 prosentista tutkimus- ja kehitysinvestoinneista. Ala työllistää suoraan noin 290 000 ja välillisesti noin 700 000 suomalaista. Jatkuvasti kehittyvä ja ajassa elävä teknologiateollisuus luo perustan suomalaiselle hyvinvoinnille.