Etusivu » Tiedotteet » Metalliteollisuus » Teknologiateollisuuden tilanne ja näkymät 24.4. klo 10.00

Teknologiateollisuus ry

Teknologiateollisuuden tilanne ja näkymät 24.4. klo 10.00

Kutsu.
Julkaistu: 18.04.2013 klo 11:14
Julkaisija: Teknologiateollisuus ry

Teknologiateollisuuden tilanne ja näkymät 24.4. klo 10

Teknologiateollisuuden suhdannetilanteesta ja lähikuukausien näkymistä pidetään tiedotustilaisuus keskiviikkona 24. huhtikuuta 2013 klo 10.00

Tiedotustilaisuus pidetään Eteläranta 10 neuvottelukeskuksessa osoitteessa Eteläranta 10, 2. kerros, Helsinki. Tilaisuutta isännöi toimitusjohtaja Jorma Turunen. Tilaisuudessa julkistetaan uudet tiedot henkilöstön kehityksestä ulkomaisissa tytäryrityksissä.

Toivomme ilmoitusta osallistumisestasi viimeistään tiistaina 23.4. sähköpostitse

mari.hiltunen@teknologiateollisuus.fi tai puhelimitse (09) 192 3289.

Tervetuloa

TEKNOLOGIATEOLLISUUS RY

Suomalaisen teknologiateollisuuden päätoimialat ovat elektroniikka- ja sähköteollisuus, kone- ja metallituoteteollisuus, metallien jalostus, suunnittelu ja konsultointi sekä tietotekniikka-ala. Toimialalla tehdään 80 % koko elinkeinoelämän tutkimus- ja kehitysinvestoinneista. Ala vastaa 60 % Suomen koko viennistä, ja liikevaihdosta yli 70 % kertyy globaaleilta markkinoilta. Teknologiateollisuus ry:n runsaat 1 600 jäsenyritystä edustavat lähes 90 % Suomen koko teknologiateollisuudesta.