Etusivu » Tiedotteet » Metalliteollisuus » Juha Heikinheimo Meriteollisuus ry:n puheenjohtajaksi

Teknologiateollisuus ry

Juha Heikinheimo Meriteollisuus ry:n puheenjohtajaksi

Julkaistu: 08.01.2015 klo 16:11
Julkaisija: Teknologiateollisuus ry

Meriteollisuus ry:n valitsi toimitusjohtaja Juha Heikinheimon johtamaan yhdistyksen hallitusta vuodeksi 2015 kokouksessaan Helsingissä keskiviikkona 8.1. Varapuheenjohtajaksi hallitus valitsi toimitusjohtaja Esko Mustamäen.

Juha Heikinheimo toimii toimitusjohtajana meriteollisuuden ohjelmistotalo Napa Oy:ssä. Heikinheimo on aiemminkin johtanut Meriteollisuus ry:n hallitusta ja toiminut Teknologiateollisuus ry:n hallituksessa. Hänellä on pitkä kokemus meriteollisuuden johtotehtävistä Aker Yardsilla ja myöhemmin STX Finlandilla. Heikinheimo on koulutukseltaan diplomi-insinööri ja kauppatieteiden maisteri.

Esko Mustamäki työskentelee Arctech Helsinki Shipyardin toimitusjohtajana. Mustamäellä on myös vankka kokemus meriteollisuudesta sekä merenkulusta. Mustamäki on koulutukseltaan diplomi-insinööri.

Juha Heikinheimo
Hallituksen puheenjohtaja, Meriteollisuus ry
Toimitusjohtaja, Napa Oy
juha.heikinheimo@napa.fi

Merja Salmi-Lindgren
Toiminnanjohtaja, Meriteollisuus ry
merja.salmi-lindgren@teknologiateollisuus.fi

Meriteollisuus ry koordinoi alan yritysten teollisuus- ja talouspoliittista yhteistyötä. Yhdistykseen kuuluu johtavat laivanrakennus- korjaus- ja offshoretelakat, meriteknisen alan kokonaistoimittajat, suunnittelutoimistot ja ohjelmistovalmistajat sekä järjestelmä- ja laitetoimittajat, kaikkiaan 66 jäsenyritystä. Meriteollisuus ry toimii Teknologiateollisuus ry:n toimialayhdistyksenä. Suomen meriteollisuuden koko liikevaihto on lähes kuusi miljardia.