Etusivu » Tiedotteet » Metalliteollisuus » Cursorin blogissa nyt: ”Kotimaiset metalliyritykset purnaavat mutta valmistautuvat laadulla markkinointiin”

Cursor Oy, Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö

Julkaistu: 26.11.2013 klo 08:59
Julkaisija: Cursor Oy, Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö

Cursorin blogissa nyt:

Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö Cursorin blogin uusimmassa kirjoituksessa Juha Ekberg RAMSE Consulting Oy:stä tarkastelee ajankohtaista kantavien teräsrakenteiden CE-merkintää ja siihen liittyviä toimenpiteitä. Kirjoittaja toimii vanhempana konsulttina RAMSE Consulting Oy:ssä ja on ollut toteuttamassa Teknologiateollisuuden CE-merkintään ja laadunhallintaan keskittyvää hanketta.

Tuore blogikirjoitus on luettavissa tästä linkistä:

Kymenlaaksossa järjestetään CE-merkinnän koulutus torstaina 12.12.2013. Koulutuspäivän aikana käydään läpi CE-merkintää ja sen edellyttämiä toimenpiteitä, sisäisen laadunvalvonnan kehittämistä sekä FPC-järjestelmää. Esille tulevat myös toteuttamiseen tarjolla olevat palvelut niin koulutuksen, rahoituksen kuin auditoinnin suhteen. Koulutus järjestetään Kotkassa hotelli Leikarissa klo 9–16. Koulutuksen hinta on 150 € + alv. Kouluttajana toimii Juha Ekberg. Koulutuksen järjestävät yhteistyössä Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö Cursor ja Kouvola Innovation Oy.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen koulutukseen 9.12. sähköisesti: http://www.cursor.fi/menestysvayla

Cursor Oy, Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö vastaa Kotkan, Haminan, Miehikkälän, Pyhtään ja Virolahden kuntien yritysneuvonnasta ja toteuttaa seudun elinkeinokehittämishankkeita. Cursor palvelee Etelä-Kymenlaakson yrittäjiä, yrittäjiksi aikovia ja seudulle asettuvia yrityksiä liiketoiminnan perustamis- ja kehittämisasioissa. Toimipisteemme sijaitsevat Kotkassa Eagle-talossa E18-tien varrella ja Haminan keskustassa Raatihuoneentorilla. Cursorin omistavat seudun kunnat (Kotka, Hamina, Pyhtää, Virolahti ja Miehikkälä) yhdessä alueen teollisuusyritysten ja rahoituslaitosten kanssa.

www.cursor.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon