Etusivu » Tiedotteet » Media » Viaplayssa ja Viasat Sportilla Susijengin kaikki EM-ottelut ja koko kisat kattavasti!

Viaplay

Julkaistu: 04.09.2015 klo 16:19
Julkaisija: Viaplay

Viaplay ja Viasat Sport lähettävät EM-kisoista Suomen maajoukkueen kaikki lohko-ottelut sekä muita huippukamppailuja kattavammin kuin koskaan.

Koripallon EM-kisat alkavat huomenna Viaplayssa ja Viasat Sportilla. Kisojen isäntänä - lajin historiassa nyt ensimmäistä kertaa - toimivat tänä vuonna neljä eri maata, Ranska, Saksa, Kroatia ja Latvia, joka on lisännyt ennennäkemätöntä paikallista kiinnostusta turnaukseen. Lohkopelien jälkeen, pudotuspeleihin selvinneet joukkueet muuttavat Ranskan Lilleen, jossa pelataan myös finaalit. Mestaruustittelin lisäksi kisojen panoksena on turvata tärkeät paikat ensi vuoden olympialaisiin Rio de Janeirossa. Kulta- ja hopeamitalin voittajat pääsevät automaattisesti Brasiliaan. 3-7. sijan saavuttaneet pelaavat vielä karsintaotteluissa.

Kisat avaa Espanjan ja Serbian välinen huippumatsi ja heti perään lauantai-iltana Susijengi kohtaa hallitsevan mestarin, Ranskan. Tulevien olympialaisten takia joukkueet ovat panostaneet entistä enemmän kokoonpanoihin, joten koripallon ystävät saavat nähdä sellaisia NBA-tähtiä kuten Ranskan Tony Parker, Espanjan Pau Gasol ja Saksan 213 senttimetrin pituinen, 37-vuotinen Dirk Nowitzki.

”Koko kansan korisjuhla on jälleen käsillä. On meille aivan erityisen hienoa olla mukana ja tarjota suorat lähetykset näin kattavasti suomalaisille, myös muista kuin Susijengin otteluista.”, Johannes Leppänen, Viasatin toimitusjohtaja, hehkuttaa.

Otteluohjelma ja lähetysaikataulut:

KORIPALLON EM 2015 LIVE-LÄHETYKSET

Lauantai 5.9.

18.55 Espanja – Serbia (Viaplay & Viasat Sport Finland)

21.50 Ranska – Suomi (Viaplay & Viasat Sport)

Sunnuntai 6.9.

18.25 Israel – Suomi (Viaplay & Viasat Sport Finland)

21.50 Turkki – Espanja (Viaplay & Viasat Sport)

Maanantai 7.9.

15.55 Suomi – Venäjä (Viaplay & Viasat Sport Finland)

21.50 Ranska – Puola (Viaplay & Viasat Sport)

Tiistai 8.9.

21.55 Espanja – Italia (Viaplay & Viasat Sport Finland)

18.35 Saksa – Turkki (Viaplay & Viasat Sport)

Keskiviikko 9.9.

15.55 Bosnia ja Hertsegovina – Suomi (Viaplay & Viasat Sport Finland)

21.50 Venäjä – Ranska (Viaplay & Viasat Sport)

Torstai 10.9.

15.55 Suomi – Puola (Viaplay & Viasat Sport Finland)

18.35 Saksa – Espanja (Viaplay & Viasat Sport)

Lauantai 12.9.

18.55 Ottelu ilmoitetaan myöhemmin

21.50 Ottelu ilmoitetaan myöhemmin

Sunnuntai 13.9.

21.55 Ottelu ilmoitetaan myöhemmin

Tiistai 15.9. ja Keskiviikko 16.9.

Puolivälierät

Torstai 17.9. ja Perjantai 18.9.

Välierät

Sunnuntai 20.9.

19.50 Loppuottelu

Johannes Leppänen

Toimitusjohtaja, Viasat Finland

johannes.leppanen@viasat.fi

Modern Times Group (MTG) ja Viasat Finland Oy

Oy Viasat Finland Ab on osa kansainvälistä, neljässä maanosassa toimivaa Modern Times Group (MTG) mediakonsernia, johon kuuluu maksu- ja ilmaistelevisioita, radioita ja tuotantoyhtiöitä. MTG:n Viasat Broadcastingiin kuuluu ilmais- ja maksutelevisiokanavia, jotka ovat saatavilla Viasatin oman satelliitin kautta, televisiolähetysverkoissa (kaapeli, satelliitti ja IPTV) ja Internetissä. Modern Times Group on kasvuyritys ja se on listattu Tukholman Nasdaq OMX -pörssissä.

Suomessa Viasat lähettää kanavapakettejaan oman satelliitin kautta sekä kaapeli- ja laajakaista-tv- ja antenni tv -lähetyksinä. Suomessa Viasat aloitti lähetykset vuonna 1996. Lisätietoja www.viasat.fi

Viaplay

Viaplay on Pohjoismaiden johtava televisio-ohjelmien, elokuvien ja urheilun suoratoistopalvelu. Viaplay tarjoaa uusimmat tv-sarjat, tuhansia suosittuja elokuvia ja lisäksi huippu-urheilua suorina lähetyksinä. Viaplay on saatavilla Internetiin yhdistettävien laitteiden, kuten tietokoneiden, älypuhelimien, tablettien, Smart TV-televisioiden, Apple TV:n, Chromecastin, Viasatin digiboksien sekä Xbox 360- ja Playstation 3 ja Playstation 4 -pelikonsolien kautta. Lue lisää osoitteessa www.viaplay.fi

Viaplay AB on osa kansainvälistä, neljässä maanosassa toimivaa Modern Times Group (MTG) -mediakonsernia, johon kuuluu ilmais- ja maksutelevisioita, radioita ja tuotantoyhtiöitä. MTG:n Viasat Broadcastingiin kuuluu ilmais- ja maksutelevisiokanavia, jotka ovat saatavilla Viasatin oman satelliitin kautta ja kolmannen osapuolen verkossa ja se jakelee televisio-ohjelmia jopa Internetissä. MTG on myös Venäjän suurimman itsenäisen televisioyhtiön CTC Median pääomistaja. Lisätietoja on osoitteessa www.mtg.se.