Etusivu » Tiedotteet » Media » TV5:den uutuussarjassa kamppaillaan outojen riippuvuuksien kanssa

TV5 Finland Oy

TV5:den uutuussarjassa kamppaillaan outojen riippuvuuksien kanssa

Julkaistu: 18.08.2011 klo 15:47
Julkaisija: TV5 Finland Oy

Outo riippuvuus -dokumenttisarjassa (My Strange Addiction) nähdään shokeeraavia tarinoita ihmisistä, jotka kamppailevat äärirajoillaan riippuvuuksiensa kanssa.

Jokaisessa jaksossa tutustutaan kahteen henkilöön, joiden elämää hankaloittavat erilaisista ongelmista johtuvat riippuvuudet. Oireet voivat olla mitä kummallisempia, esim. sohvatyynyjen, siivousaineiden tai vessapaperin syömistä, solariumissa ravaamista kolmesti päivässä tai päällä hurisevan hiustenkuivaajan kanssa nukkumista. Mielenkiintoisessa sarjassa asiantuntijat auttavat oudoista riippuvuuksista kärsiviä selvittämään riippuvuuksiin johtaneet syyt ja sitä kautta pääsemään irti riippuvuuksistaan.

Sarjaa esitetään TV5:dellä tiistaisin klo 20.00 alkaen 23.8.

Lisätiedot:
Heidi Nurminen
Programme PR Manager, TV5 Finland Oy
heidi.nurminen@tv5.fi

SBS Media on Suomen innovatiivisin sähköisen median toimija, johon kuuluvat radiokanavat The Voice ja Iskelmä sekä paikallisradiot Radio 957, Radio Sata, Radio Jyväskylä, Radio Mega ja Radio City sekä uudet TV-kanavat TV5 ja The Voice. Radiokanavien online-yhteisöt ovat Suomen suosituimpia. SBS Media on kaupallisen radioliiketoiminnan markkinajohtaja, joka laajentaa vahvasti televisiotoimintaan. Yhtiöryhmän liikevaihto vuonna 2010 oli 21 M€. SBS Media työllistää Suomessa 150 tv- ja radioalan ammattilaista.