Etusivu » Tiedotteet » Media » TV5:den tosi-tv-sarjassa takavarikoidaan kulkupelejä

TV5 Finland Oy

TV5:den tosi-tv-sarjassa takavarikoidaan kulkupelejä

Julkaistu: 16.06.2011 klo 10:19
Julkaisija: TV5 Finland Oy

TV5:dellä tiistaina 21.6. alkavassa amerikkalaisessa Operation Repo -sarjassa ammattilaiset hoitavat  autojen, veneiden, moottoripyörien ja jopa lentokoneiden takavarikointeja.

Vauhdikkaassa jenkkisarjassa seurataan kalifornialaisia ammattilaisia, jotka hoitavat erilaisten menopelien takavarikointeja, kun niiden omistajat eivät ole hoitaneet niihin liittyviä maksuja. Näiltä erikoisalan ammattilaisilta on turha kerjätä armoa eikä huuto ja itku auta asiaa. Sarjassa tavataan kovapintaiset Lou, Sonia, Matt, Froy ja Lyndah työssään San Fernando Valleyssä.

Operation Repo TV5:dellä tiistaisin illan elokuvan jälkeen alkaen 21.6. klo 23.10.

Lisätiedot:
Heidi Nurminen
Programme PR Manager, TV5 Finland Oy
heidi.nurminen@tv-viisi.fi

SBS Media on Suomen innovatiivisin sähköisen median toimija, johon kuuluvat radiokanavat The Voice ja Iskelmä sekä paikallisradiot Radio 957, Radio Sata, Radio Jyväskylä, Radio Mega ja Radio City sekä uudet TV-kanavat TV5 ja The Voice. Radiokanavien online-yhteisöt ovat Suomen suosituimpia. SBS Media on kaupallisen radioliiketoiminnan markkinajohtaja, joka laajentaa vahvasti televisiotoimintaan. Yhtiöryhmän liikevaihto vuonna 2010 oli 21 M€. SBS Media työllistää Suomessa 150 tv- ja radioalan ammattilaista.