Etusivu » Tiedotteet » Media » TV5:den tosi-tv-sarjassa kilpaillaan Marokossa

TV5:den tosi-tv-sarjassa kilpaillaan Marokossa

Julkaistu: 19.08.2011 klo 10:47
Julkaisija: TV5 Finland Oy

Amerikkalaisessa Mahdoton seikkailu -kilpailussa (Expedition Impossible) 13 kolmen hengen joukkuetta kisaa luonnon armoilla Marokossa.

Kilpailijat joutuvat joka viikko uuden haasteen eteen niin Saharan autiomaassa, lumihuippuisilla Atlasvuorilla kuin jokimaisemissa. 10-osainen kilpailu alkaa Merzougan pikkukylästä ja maali on 2000 mailin seikkailun päässä Marrakechissa. Luvassa on vuorikiipeilyä, ratsastusta, melontaa ja hiekkamyrskyssä vaellusta Marokon huikaisevissa maisemissa. Jokaisessa jaksossa huonoiten tehtävissä pärjännyt tiimi putoaa kisasta. Kilpailussa mm. kalastajilla, New Yorkin palomiehillä, jenkkifutareilla ja kalifornialaisilla nuorilla naisilla on omat joukkueensa. Ohjelman juontaa seikkailija ja luontoekspertti Dave Salmoni.

Sarjaa esitetään TV5:dellä keskiviikkoisin  klo 20.00 alkaen 24.8.

Lisätiedot:
Heidi Nurminen
Programme PR Manager, TV5 Finland Oy
heidi.nurminen@tv5.fi

SBS Media on Suomen innovatiivisin sähköisen median toimija, johon kuuluvat radiokanavat The Voice ja Iskelmä sekä paikallisradiot Radio 957, Radio Sata, Radio Jyväskylä, Radio Mega ja Radio City sekä uudet TV-kanavat TV5 ja The Voice. Radiokanavien online-yhteisöt ovat Suomen suosituimpia. SBS Media on kaupallisen radioliiketoiminnan markkinajohtaja, joka laajentaa vahvasti televisiotoimintaan. Yhtiöryhmän liikevaihto vuonna 2010 oli 21 M€. SBS Media työllistää Suomessa 150 tv- ja radioalan ammattilaista.