Etusivu » Tiedotteet » Media » TV5:den Dokasin ja mokasin -sarja paljastaa juomatavat

TV5 Finland Oy

TV5:den Dokasin ja mokasin -sarja paljastaa juomatavat

Julkaistu: 16.06.2011 klo 10:40
Julkaisija: TV5 Finland Oy

TV5:dellä lauantaina 25.6. alkavassa Dokasin ja mokasin -sarjassa (What did I do last night?) nuorille  naisille ja miehille näytetään shokeeraavaa kuvamateriaalia siitä, mitä he tekivät edellisen illan ryyppyreissullaan.

Brittisarja valottaa juhlijoille heidän todellisia juomatapojaan. Moni juo mielestään kohtuullisesti, mutta todellisuudessa juominen ja sen seuraukset eivät ole hallinnassa. Jokaisessa sarjan jaksossa kootaan unohtuneet palasat yhteen, ja pakotetaan juhlija kohtaamaan todistusmateriaali, josta mokat paljastuvat.

Sarjan ensimmäisessä jaksossa tavataan 21-vuotias baarityöntekijä, joka läträä viinalla myös vapaa-ajallaan. Hänellä on krapula-aamuina aukkoja muistissa, ja kuvamateriaalista selviää, mitä bileiltoina todella tapahtuu.

Dokasin ja mokasin TV5:dellä lauantaisin illan elokuvan jälkeen alkaen 25.6. klo 23.00.

Lisätiedot:
Heidi Nurminen
Programme PR Manager, TV5 Finland Oy
heidi.nurminen@tv-viisi.fi

SBS Media on Suomen innovatiivisin sähköisen median toimija, johon kuuluvat radiokanavat The Voice ja Iskelmä sekä paikallisradiot Radio 957, Radio Sata, Radio Jyväskylä, Radio Mega ja Radio City sekä uudet TV-kanavat TV5 ja The Voice. Radiokanavien online-yhteisöt ovat Suomen suosituimpia. SBS Media on kaupallisen radioliiketoiminnan markkinajohtaja, joka laajentaa vahvasti televisiotoimintaan. Yhtiöryhmän liikevaihto vuonna 2010 oli 21 M€. SBS Media työllistää Suomessa 150 tv- ja radioalan ammattilaista.