Etusivu » Tiedotteet » Media » Tuulilasi julkaisee Neste Oil Rallin virallisen Katsojaoppaan

A-lehdet Oy

Tuulilasi julkaisee Neste Oil Rallin virallisen Katsojaoppaan

Julkaistu: 28.04.2014 klo 09:18
Julkaisija: A-lehdet Oy

FIA:n MM-rallin Suomen osakilpailun, Neste Oil Rallin virallinen katsojaopas julkaistaan jälleen yhteistyössä Tuulilasi-lehden kanssa. Heinä-elokuun vaihteen ralliretkeä pääsee suunnittelemaan jo hyvissä ajoin, sillä lehti kopsahtaa postilaatikoihin ja lehtipisteisiin 17.7.2014.

Virallisesta katsojaoppaasta löytyy kaikki tarpeellinen rallin seuraamiseksi: reittikartta, aikataulu, erikoiskokeiden tarkat kartat, katselualueet sekä pysäköintialueet ja ajo-ohjeet, joiden avulla yleisön liikkuminen käy mahdollisimman sujuvasti. Katsojaopas julkaistaan oleellisilta osin kaksikielisenä, suomeksi ja englanniksi.

Katsojaopas on kaiken lisäksi toisinpäin pyöräytettynä Tuulilasi-lehden numero 10, joten varsinaisen rallifaktan lisäksi se tarjoaa autoista innostuneille kiinnostavaa luettavaa myös siirryttäessä erikoiskokeelta toiselle.

Tuulilasin toimitus on tyytyväinen yhteistyön jatkumisesta: "Saimme viime vuonna erinomaista palautetta Tuulilasin kääntölehdestä, joten jatkamme samalla menestyskonseptilla myös 2014.  Kaikki tilaajat ja irtonumero-ostajat saavat rallioppaan normaalin numeron yhteydessä ja ehtivät rauhassa tutustua hienoon tapahtumaan. Tänä vuonna panostamme AKK:n kanssa enemmän MM-rallin sisältöihin tuulilasi.fi-verkkopalvelussa", Tuulilasin päätoimittaja Lauri Larmela kertoo.

Lisätiedot:

A-lehdet Oy, Tuulilasin päätoimittaja Lauri Larmela, 050 414 4298

AKK Sports Oy, markkinointijohtaja Heli Kemppainen, 040 705 9975

Neste Oil Ralli on Suomessa vuosittain ajettava FIA:n rallin MM-sarjan osakilpailu. Kilpailu on kuuluisa nopeista sorateistään, näyttävistä hypyistään sekä mahtavista järvimaisemistaan. Tänä vuonna kilpailu ajetaan 31.7. - 3.8. ja sen perinteikkäänä keskuspaikkana jatkaa Jyväskylä. Tapahtuma on yksi Pohjoismaiden suurimpia vuosittaisia yleisötapahtumia ja myös kilpailijamäärältään yksi sarjan suurimmista.

Lisätietoja: www.nesteoilrallyfinland.fi

Suomen suurin autolehti Tuulilasi kuuluu A-lehdet Oy:hyn, jonka muita julkaisuja ovat Apu, Avotakka, Demi, Eeva, Kauneus & Terveys, Lily.fi, Maku, Meidän Mökki, Meidän talo, Urheilulehti, Viherpiha, Voi hyvin, Apu Terveys, ApuKrypto ja ApuRistikot. A-lehdet-konserniin kuuluvat myös Image, Kotivinkki, Mondo, Trendi ja Unelmien Talo & Koti.

www.tuulilasi.fi