Etusivu » Tiedotteet » Media » Tuulilasi ja Auto Motor und Sport luovat uuden autoilumedian

A-lehdet Oy

Tuulilasi ja Auto Motor und Sport luovat uuden autoilumedian

Julkaistu: 10.06.2013 klo 10:11
Julkaisija: A-lehdet Oy

Elokuussa lanseerattava verkkopalvelu paljastaa autouutuudet ensimmäisenä Suomessa

Tuulilasi aloittaa mittavan yhteistyön Auto Motor und Sport -lehden kanssa. Elokuussa avautuva uusi verkkopalvelu Tuulilasi.fi tulee yhteistyön myötä tarjoamaan autojen koeajot, testit ja vertailut nopeasti ja laajasti.

”Euroopan johtavan automedian Auto Motor und Sportin kanssa solmittu sisältöyhteistyö antaa meille valtaisasti uusia mahdollisuuksia tuoda uusien autojen koeajot ja testit entistäkin nopeammin ja kattavammin lukijoidemme käyttöön. Haluamme myös haastaa lukijamme mukaan koeajamaan autoja ja jakamaan ajokokemuksiaan”, toteaa Tuulilasin päätoimittaja Lauri Larmela.

Tuulilasi kasvattaa uudessa verkkopalvelussaan merkittävästi juttujen määrää nykyisestä. Auto Motor und Sport tulee kattamaan noin viidenneksen palvelun sisällöstä.

”Testaamme ja vertailemme autoja suomalaisissa oloissa kuten tähänkin asti. Verkossa pystymme tarjoamaan fiilistä juttuihin vauhdikkaiden videoiden ja näyttävän kuvituksen avulla”, kertoo Larmela. ”Auto Motor und Sport -yhteistyön avulla pääsemme tarjoamaan lukijoillemme makupaloja myös eksoottisemmista automalleista sekä lehdessä että verkossa. Esimerkkinä mainittakoon uusimmassa lehdessä julkaistava Maserati Quattroporten koeajo", jatkaa Larmela.

Esimakua tulevasta uudistuksesta voi jo nyt käydä katsomassa Tuulilasi.fin yhteydessä toimivasta uuden palvelun testiversiosta.

Lisätiedot:

A-lehdet Oy, Tuulilasin päätoimittaja Lauri Larmela, p. 050 414 4298, lauri.larmela@a-lehdet.fi

www.tuulilasi.fi

Suomen suurimman autolehden Tuulilasin lukijamäärä on 355 000 (KMT Lukija 2012).

Tuulilasi kuuluu A-lehdet Oy:hyn, jonka muita julkaisuja ovat Apu, Avotakka, Demi, Eeva, Kauneus & Terveys, Lily.fi, Maku, Meidän Mökki, Meidän talo, Soundi, Urheilulehti, ViherPiha, Voi hyvin, ApuKrypto ja ApuRistikot. A-lehdet-konserniin kuuluvat myös Image, Kotivinkki, Mondo, Trendi ja Unelmien Talo&Koti.