Etusivu » Tiedotteet » Media » Transparentin kolmoskausi käyntiin Viaplayssa syyskuun 24. päivä

Viaplay

Transparentin kolmoskausi käyntiin Viaplayssa syyskuun 24. päivä

Julkaistu: 14.09.2016 klo 11:40
Julkaisija: Viaplay

Palkintoja kahminut Transparent (mm. paras komediasarja – Golden Globe, paras miespääosa – Primetime Emmy) jatkaa kolmannella kaudella Pfeffermanin perheen parissa. Kriitikoiden ylistämä, suuren suosion saavuttanut sarja saa jatkoa ainakin kolmos – ja neloskaudella.

Sarjassa seurataan Mauran (loistava Jeffrey Tambor) elämää sukupuolenvaihdosleikkauksen jälkeen. Lievästi sanottuna erikoiseen Pfeffermanin perheeseen kuuluvat myös lapset Sarah, Josh ja Ali sekä Shelly, Mauran entinen vaimo. Sarjassa kuvataan rankkojakin aiheita älykkään huumorin keinoin ja hahmojen erilaiset ongelmat tekevät Transparentista samaistuttavan ja rakastettavan.  Transparent perustuu sarjan luojan, Jill Solowayn elämään, kun hänen isänsä tuli kaapista ulos ja teki sukupuolenvaihdosleikkauksen.

Amazon Studiosin ensimmäinen oman tuotannon sarja nähdään tuttuun tapaan Viaplayssä, jossa katsottavissa myös aiemmat kaksi kautta.

Ensimmäiset kaksi jaksoa nähdään Viaplayssä lauantaina 24.9. kello 21.00 ja sen jälkeen kahden jakson viikkotahtia.

Sarja on katsottavissa osoitteessa www.viaplay.fi

Lisätiedot:

Erika Miramo, PR Manager Viaplay Finland
erika.miramo@viaplay.com

Viaplay

Viaplay on Pohjoismaiden johtava televisio-ohjelmien, elokuvien ja urheilun suoratoistopalvelu. Viaplay tarjoaa uusimmat tv-sarjat, tuhansia suosittuja elokuvia ja lisäksi huippu-urheilua suorina lähetyksinä. Viaplay on saatavilla Internetiin yhdistettävien laitteiden, kuten tietokoneiden, älypuhelimien, tablettien, Smart TV-televisioiden, Apple TV:n, Chromecastin, Viasatin digiboksien sekä Xbox 360- ja Playstation 3 ja Playstation 4 -pelikonsolien kautta. Lue lisää osoitteessa www.viaplay.fi

Viaplay AB on osa kansainvälistä, kuudessa maanosassa toimivaa Modern Times Group (MTG) -mediakonsernia, johon kuuluu ilmais- ja maksutelevisioita, radioita, online-palveluita ja tuotantoyhtiöitä. MTG:n Viasat Broadcastingiin kuuluu ilmais- ja maksutelevisiokanavia, jotka ovat saatavilla Viasatin oman satelliitin kautta ja kolmannen osapuolen verkossa ja se jakelee televisio-ohjelmia jopa Internetissä. Lisätietoja on osoitteessa www.mtg.se.