Etusivu » Tiedotteet » Media » Toimivamman markkinoinnin reseptit – Staart avasi Mainosradion kolmannen kauden Elisan markkinointijohtaja Tomi Wirtasen kanssa

Staart Oy

Julkaistu: 06.06.2016 klo 15:30
Julkaisija: Staart Oy

Markkinointitoimisto Staart Oy:n luovan johtajan Juuso Kemin vieraana on jälleen katras Suomen valovoimaisimpia markkinointiviestinnän ammattilaisia. Kuusi tuoretta keskustelua ilmestyvät kesä-heinäkuussa podcasteina sekä iTunesissa että reklaamiradio.fi:ssä jakso kerrallaan.

Toinen kesäkuuta julkaistun avausohjelman aiheena on luova teho. Elisan markkinointijohtaja Tomi Wirtasen kanssa punnitaan vanhan liiton reseptiikkaa, venytetään brändiä ja pohditaan, riittääkö hymyjen määrä kampanjan onnistumisen mittariksi.

”Tällä kaudella Mainosradio sukeltaa asteen syvempään veteen ja laajentaa näkökulmaansa perinteisten markkinointiviestinnän keinojen ulkopuolelle muiden muassa innovaatiohin, vaikuttamiseen ja asiakaskokemukseen. Jälleen kerran ei voi kun hattua ottaa päästä huikeiden vieraiden näkemysten ja tietämyksen edessä. Kolmas kerta toden sanoo!" kertoo Juuso Kemi.

Vaihtuvien teemojen rinnalla Mainosradion kolmannessa kaudessa kuullaan aiemmista kausista tutut vakio-osuudet eli viiden sanan testi ja twitter-katsaus. Avausjaksossa Tomi Wirtanen ottaa kantaa sanoihin Saunalahti, Quarter Pounder, Cannes, Elisan mediatoimisto ja JVG.

Ohjelmassa:

Tomi Wirtanen Elisasta ja luova teho
Alf Rehn, johtamisen professori ja innovaatiot
Mikko Airas Wörksiltä ja uudet toimintatavat
Kari Tervonen CEO Helsingistä ja asiakaskokemus
Mikael Jungner Kreabista ja vaikuttaminen
Anne Korkiakoski, hallitusammattilainen ja #suomikuntoon

Mainosradio iTunesissa: https://itunes.apple.com/fi/podcast/mainosradio/id1119071943?mt=2

Mainosradio verkossa: http://www.reklaamiradio.fi/

Juuso Kemi, luova johtaja 050 550 9427 juuso.kemi@staart.fi Twitter: @juusokemi

Staart Oy on ketterä ja kanavariippumaton markkinointitoimisto, joka on tämän päivän digiympäristössä kuin kotonaan. Suunnittelemme ja toteutamme markkinointiviestintää ja designia brändeille, jotka haluavat erottua joukosta. Työllistämme Helsingissä ja Porissa 15 alan huippuosaajaa. Vuonna 2015 liikevaihtomme oli 1,4 M€. Lue lisää ja tutustu töihin www.staart.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon