Etusivu » Tiedotteet » Media » "TEUVO" - Suomalaisselostajan inspiroiva tarina villitsee Kanadassa toisen NHL-finaalin alla

Viasat

Julkaistu: 06.06.2015 klo 18:50
Julkaisija: Viasat

Viasat Hockey Finlandin kiekkoselostaja Antti Mäkisestä kirjoitettu inspiroiva tarina on noussut Kanadan johtavan urheilun verkkomedian Sportsnet Canadan luetuimmaksi artikkeliksi. Sportsnetin Chris Johnston avasi NHL-selostajan karua, mutta inspiroivaa tarinaa henkilökuvassa ensimmäisen NHL-finaalin alla.

"Pimeä synkkä huone muokattuna televisiostudioksi 180 kilometriä Helsingistä pohjoiseen. Mitäänsanomaton, tyhjä ja juuri tilaa kannettavalle tietokoneelle 25-tuumaiselle televisiolle, kuulokkeille ja mikrofonille", kuvaa Sportsnetin artikkeli Mäkisen työhuonetta.

Tarina saa kuitenkin onnellisen lopun. Parhaillaan Antti Mäkinen selostaa NHL-finaaleja Viasat Hockey Finland -kanavalle paikan päältä Tampa Baysta. Inspiroiva tarina nousi hetkessä Sportsnet Canadan luetuimmaksi artikkeliksi.

Koko inspiroiva tarina luettavissa täältä: http://www.sportsnet.ca/hockey/nhl/makinen-the-lonely-voice-of-the-nhl-in-finland/

2. finaaliottelu Tampa Bay Lightning - Chicago Blackhawks Viasat Hockey Finland -kanavalla ja Viaplay-palvelussa sunnuntaiaamuna klo 02.15 alkaen.

Lisätietoja Mäkisen tarinasta: Päivittäin Viasat Hockey Finland-kanavalla NHL-finaalien päättymiseen saakka. 18.6. alkaen Mäkinen jatkaa tarinaansa uudistuvalla Viasat Sport Finland -kanavalla.

www.viasat.fi

www.viaplay.fi

Modern Times Group (MTG) ja Viasat Finland Oy

Oy Viasat Finland Ab on osa kansainvälistä, neljässä maanosassa toimivaa Modern Times Group (MTG) mediakonsernia, johon kuuluu maksu- ja ilmaistelevisioita, radioita ja tuotantoyhtiöitä. MTG:n Viasat Broadcastingiin kuuluu ilmais- ja maksutelevisiokanavia, jotka ovat saatavilla Viasatin oman satelliitin kautta, televisiolähetysverkoissa (kaapeli, satelliitti ja IPTV) ja Internetissä. Modern Times Group on kasvuyritys ja se on listattu Tukholman Nasdaq OMX -pörssissä.

Suomessa Viasat lähettää kanavapakettejaan oman satelliitin kautta sekä kaapeli- ja laajakaista-tv- ja antenni tv -lähetyksinä. Suomessa Viasat aloitti lähetykset vuonna 1996. Lisätietoja www.viasat.fi

Viaplay

Viaplay on Pohjoismaiden johtava televisio-ohjelmien, elokuvien ja urheilun suoratoistopalvelu. Viaplay tarjoaa uusimmat tv-sarjat, tuhansia suosittuja elokuvia ja lisäksi huippu-urheilua suorina lähetyksinä. Viaplay on saatavilla Internetiin yhdistettävien laitteiden, kuten tietokoneiden, älypuhelimien, tablettien, Smart TV-televisioiden, Viasatin digiboksien sekä Xbox 360- ja Playstation 3 ja Playstation 4 -pelikonsolien kautta. Lue lisää osoitteessa www.viaplay.fi

Viaplay AB on osa kansainvälistä, neljässä maanosassa toimivaa Modern Times Group (MTG) -mediakonsernia, johon kuuluu ilmais- ja maksutelevisioita, radioita ja tuotantoyhtiöitä. MTG:n Viasat Broadcastingiin kuuluu ilmais- ja maksutelevisiokanavia, jotka ovat saatavilla Viasatin oman satelliitin kautta ja kolmannen osapuolen verkossa ja se jakelee televisio-ohjelmia jopa Internetissä. MTG on myös Venäjän suurimman itsenäisen televisioyhtiön CTC Median pääomistaja. Lisätietoja on osoitteessa www.mtg.se.