Etusivu » Tiedotteet » Media » Tapani Mäkinen Tekirin neuvonantajaksi

Tapani Mäkinen Tekirin neuvonantajaksi

Julkaistu: 04.07.2016 klo 09:45
Julkaisija: Tekir Oy

Viestintätoimisto Tekir on nimittänyt neuvonantajakseen (Senior Advisor) Tapani Mäkisen.

Tapani Mäkinen tulee työskentelemään Tekirin asiakasprojekteissa erityisesti mediakonsultoinnin sekä yhteiskunnallisen ja vaikuttajaviestinnän parissa.

”Olen työskennellyt Tekirin kanssa aiemmin yksittäisissä projekteissa. Jo silloin Tekirin innostuneisuus ja asioihin paneutuminen teki minuun suuren vaikutuksen. On upeaa liittyä tähän joukkoon ”, Mäkinen sanoo.

Tekirin toimitusjohtaja Mikko Hämeenniemen mukaan Mäkinen tuo vahvaa osaamista ja kokemusta sekä Tekirin nykyisten että tulevien asiakkaiden käyttöön.

“Mäkisellä on vuosien kokemus talousjournalismin johtotehtävistä sekä päätoimittajan työstä. Mediaosaaminen on Tekirin toiminnan ytimessä ja haluamme vahvistaa sitä meille sopivalla osaamisella. Lisäksi Tapanin osaaminen yhteiskunnallisessa viestinnässä ja sosiaali- ja terveysalalla ovat meille suureksi avuksi. Olemme tyytyväisiä, että saamme Tapanin kaltaisen osaajan mukaan vahvistamaan tiimiämme”, Hämeenniemi sanoo.

Tapani Mäkinen on entinen talous- ja politiikan toimittaja ja toimitusten johtaja. Hän on työskennellyt mm. Kauppalehdessä, vetänyt Kauppalehden Talousuutisten toimitusta sekä ollut Nykypäivän ja Verkkouutisten päätoimittaja vuodet 2009-2013.

Tekir on vaativaan maineenhallintaan erikoistunut viestinnän konsulttiyritys. Yhtiön liikevaihto vuonna 2015 oli yli 2,1 miljoonaa euroa. Yhtiössä on 23 työntekijää.

Mikko Hämeenniemi

Tapani Mäkinen

Neuvonantaja

***

Tekir on vaativaan maineenhallintaan erikoistunut viestinnän konsulttiyritys. Yhtiön liikevaihto vuonna 2015 oli yli 2,1 miljoonaa euroa. Yhtiössä on 24 työntekijää.