Etusivu » Tiedotteet » Media » SuomiAreena alkoi ennätysvauhdilla – kävijämäärät kaksinkertaistuneet

MTV Oy

SuomiAreena alkoi ennätysvauhdilla – kävijämäärät kaksinkertaistuneet

Julkaistu: 14.07.2015 klo 13:28
Julkaisija: MTV Oy

Kymmenettä kertaa järjestettävä SuomiAreena käynnistyi ennätysvauhdilla. Lauantain, sunnuntain ja maanantain tapahtumissa on ollut yleisöä yhteensä 7 774. Viime vuonna samaan aikaan kävijöitä oli 3 983 eli määrä on lähes tuplaantunut.

MTV:n ja Porin kaupungin järjestämästä, historian suurimmasta SuomiAreenasta näytetään ohjelmaa 22 tuntia MTV3-kanavalla. Keskusteluja on tulossa MTV Katsomo -palveluun parisataa tuntia. Tapahtumalla on myös viikon ajan toimiva oma TV-kanava SuomiAreenaTV.

– Pääteemamme opetus ja kulttuuri viihteestä taiteisiin on niin ihmisläheinen, että se vetää väkeä tilaisuuksiin. Poliitikkojen ja yritysjohtajien rinnalla puhujina nähdään paljon taiteilijoita. Lisäksi Kreikan ja euron kriisi lisää mielenkiintoa entisestään, riemuitsee MTV:n tapahtumajournalismista ja ajankohtaisohjelmista vastaava toimituspäällikkö Jussi Eronen.

Kuvapankki auki kaikille

SuomiAreenan kaikki tilaisuudet kuvataan ja kuvat talletetaan kuvapankkiin. Kuvat ovat vapaasti käytettävissä niin median, tapahtumajärjestäjien, keskustelijoiden ja kansalaisten kanavissa.

– Kun tapahtuma on avoin ja maksuton kaikille, niin ovat valokuvatkin. Toivomme, että kuvat aurinkoisesta SuomiAreenasta leviävät mahdollisimman laajalle, jatkaa Eronen.

Linkki galleriaan:

Kuvissa on tunnisteena lähde suomiareena.fi

Toimituspäällikkö Jussi Eronen, MTV
040 540 3337,