Etusivu » Tiedotteet » Media » Suomen vartijat -sarjan uudet jaksot alkavat FOXilla 2.9.

Turvatiimi

Suomen vartijat -sarjan uudet jaksot alkavat FOXilla 2.9.

Julkaistu: 02.09.2014 klo 09:00
Julkaisija: Turvatiimi

Suomen vartijat nousi viime syksynä FOXin katsotuimmaksi uudeksi dokumentaariseksi tv-sarjaksi. Parhaimmillaan se keräsi viikon aikana yli 200 000 katsojaa. Suomen vartijat saa nyt jatkoa, kun toinen tuotantokausi pyörähtää käyntiin 2.9. klo 20:30.

Suomen vartijat –sarjan ensimmäinen kausi lisäsi ymmärrystä vartijan työstä. ”Sarjan suosio ilahdutti meitä suuresti. On tärkeää, että vartijan työn käytännöt avautuvat myös suurelle yleisölle. Vartijoiden anonyymiksi mielletty työ on sarjan myötä saanut lisää sävyjä − se on ennen kaikkea omaa, erityistä ammattitaitoa vaativa palveluammatti. Valtakunnallinen näkyvyys ja positiivinen huomio ovat näkyneet rekrytoinnissamme ja esimerkiksi työhakemuksia tulee aikaisempaa enemmän”, kertoo Turvatiimin toimitusjohtaja Juha Murtopuro.

”FOX haluaa olla läsnä ihmisten arjessa ja se onnistuu vain Suomen vartijat -tyyppisen kotimaisen ohjelmiston avulla”, FOXin ohjelmajohtaja Mikko Silvennoinen toteaa.

Sarjassa seurataan Turvatiimin vartijoita kaikkialle missä tapahtuu. Kamerat kulkevat heidän kintereillään öisellä rautatieasemalla, ostoskeskuksessa ja festareilla. Turvatiimillä on tietysti myös 24/7-asiakaspalvelukeskus, jossa tiedetään mitä ja missä milloinkin tapahtuu. Lisäksi ohjelmassa nähdään turvakameroiden materiaalia kaikkialta Suomesta. Kakkoskauden uutuuskohteita ovat Turku ja Jyväskylä.

Lue lisää sarjasta ja päähenkilöistä tästä.

Ohjelman tuottaa Mogulmedia.

Lisätietoja

Juha Murtopuro, toimitusjohtaja, Turvatiimi Oyj, juha.murtopuro@turvatiimi.fi, 0207 363 201

Tiina Tanttu, markkinointipäällikkö, Turvatiimi Oyj, tiina.tanttu@turvatiimi.fi, 040 776 7106