Etusivu » Tiedotteet » Media » Sun-Maid yhteistyössä Tenavat-elokuvan kanssa

Sun-Maid yhteistyössä Tenavat-elokuvan kanssa

Julkaistu: 17.12.2015 klo 13:13
Julkaisija: Lejos Oy

Rakastetut Tenavat-hahmot Ressu, Jaska Jokunen ja kumppanit seikkailevat ensimmäistä kertaa valkokankaalla jouluna 2015, kun Charles Schulzin sarjakuvaklassikko Tenavat debytoi elokuvana. Tapaa ihastuttavat Tenavat-hahmot Helsingin Narikkatorilla 19.12.-22.12., jossa myös Sun-Maid on mukana. Ressu ja kumppanit seikkailevat myös ruokakaupoissa Sun-Maid -tuotteiden luona - muista pitää silmät auki!

Kampanja-aikana osoitteessa lejos.fi/tenavat on mahdollista osallistua Sun-Maid ja Tenavat aiheiseen kilpailuun. Palkintona on neljän hengen leffalippupaketteja sekä mahtavia Sun-Maid ja Tenavat -tuotepalkintoja!

Koko perheen animaatio elokuvateattereissa 3D:nä 25. joulukuuta.

Sun-Maid – rusinat Kalifornian auringon alta

Sun-Maid -rusinat ovat luonnollinen vaihtoehto makeisille. Sun-Maid -rusinat ovat täysin lisäaineettomia ja sisältävät ainoastaan hedelmän omaa sokeria.

Rusina taipuukin moneen – energianlähteeksi lenkille, aamupuuron sekaan, risottoon tai salaattiin. Vain mielikuvitus on rajana rusinoiden käytössä! Poimi talteen maukkaimmat rusinareseptit täältä.

Sun-Maid -rusinoiden tarina ulottuu yli sadan vuoden taakse vuoteen 1912, jolloin joukko kalifornialaisia rypäleenkasvattajia perusti Sun-Maid -osuuskunnan. Tänä päivänä Sun-Maid -rusinoita myydään yli 50 maassa. Sun-Maid -rusinat ovat täysin lisäaineettomia ja ne viljellään kestävän kehityksen periaatteita kunnioittaen. Sadonkorjuukin tapahtuu perinteisellä menetelmällä, auringossa kuivattamalla.

Lejos on suomalainen perheyritys, joka tuo maahan ja markkinoi kansainvälisiä elintarvikealan merkkituotteita. Asiakkaina ovat päivittäistavarakaupat, tukkukaupat, kioski- ja huoltoasemaketjut, hotelli- ja ravintolaketjut, henkilöstöravintolat, Duty Free -myymälät sekä elintarviketeollisuus. Päämiehiä on ympäri maailmaa, 16 eri maassa.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki