Etusivu » Tiedotteet » Media » Sosiaalinen media viestinnän keinona -seminaari Finlandia-talossa 14.3.2012

Mediaviikko.fi

Sosiaalinen media viestinnän keinona -seminaari Finlandia-talossa 14.3.2012

Julkaistu: 15.02.2012 klo 12:07
Julkaisija: Mediaviikko.fi

Sosiaalinen media on tullut viestinnän tehokeinoksi, jota yritykset käyttävät eri tavoin hyödykseen. Finlandia-talossa pidetään 14.3.2012 Sosiaalinen media viestinnän keinona -seminaari, jossa pohja-aineistona on Suomen ensimmäinen, 500 yritystä koskeva selvitys sosiaalisen median käyttämisestä.

Seminaarissa selvityksen tekijät esittelevät tuloksia. Jokaisesta yrityksestä on laskettu indeksin pistemäärä ja laadittu graafinen kuvaus pisteiden jakautumisesta osa-alueittain. Lisäksi kustakin yrityksestä on kirjoitettu tiivis kommentti ja asiantuntijoiden arvio sosiaalisen median käyttämisestä.

Osa yrityksistä on omaksunut uuden viestintämaailman nopeasti. On syntynyt kova kilpailu verkkoviestinnän ja sosiaalisen median osaamisesta ja hyväksikäytöstä.

Kanavista tarkastelussa ovat mukana Facebook, Twitter, YouTube ja hakukonenäkyvyyden osalta Google.

Tutkimuksen tekijöinä ovat Mediaviikko.fi -julkaisun toimeksiannosta Oulun yliopistosta valmistuneet informaatiotutkijat FM Outi Nivakoski ja FM Anna Nyberg.

Tutkimusajankohta on marraskuu-joulukuu 2011.

Seminaarin osallistumismaksu on 495 euroa+ALV 23 %. Mediaviikko antaa lisäetuna 29.2.2012 mennessä ilmoittautuville raportin ennakkoon maksutta käyttöön. Raportin hinta erikseen tilattuna on sama. Seminaariin ilmoittautumiset sähköpostilla toimitus@mediaviikko.fi. Katso ohjelma.