Etusivu » Tiedotteet » Media » R-KIOSKIN KANSALLISEN KAHVIPÄIVÄN ILMAINEN KAHVI SAI VÄEN LIIKKEELLE

R-KIOSKIN KANSALLISEN KAHVIPÄIVÄN ILMAINEN KAHVI SAI VÄEN LIIKKEELLE

Julkaistu: 26.11.2013 klo 14:50
Julkaisija: R-kioski

R-KIOSKIN KANSALLISEN KAHVIPÄIVÄN ILMAINEN KAHVI SAI VÄEN LIIKKEELLE

R-kioskilla vietettiin eilen ehkä maailman suurimpia kahvikutsuja. Aamupäivän aikana asiakkaita oli välillä jonoksi asti.

Kaikki R-kioskit tarjosivat ilmaisen aamukahvin kello 12 saakka kioskin avaamisesta alkaen. Ilmaisen kahvin sai jokainen, jolla oli maksuton Ärrän kahvipassi tai joka päätti ottaa sen.

-       Kansallinen kahvipäivä oli suurmenestys ja harkitsemme sen uusimista ensi vuonnakin. Eniten kahvia meni Itäkeskuksen metron Ärrällä, Pasilan asema oli hyvä kakkonen, markkinointijohtaja Ann-Charlotte Schalin R-kioskilta kertoo.

R-kioski on investoinut tänä vuonna merkittävästi kahvikonseptinsa kehittämiseen. Kahvia saa jokaiselta R-kioskilta. Lisäksi yli sadassa R-kioskissa myydään erikoiskahveja kuten cappuccinoa ja caffè lattea.

-          Tiedämme, että maailman johtavana kahvinjuojakansana suomalaiset tunnistavat hyvän kahvin. Siksi olemme ottaneet käyttöön myös 100 % makutakuun. Jos asiakas ei ole tyytyväinen meiltä ostamaansa kahviin, hän saa uuden kahvin tilalle, Schalin kertoo.

Tiedotteen liitteenä oleva video on vapaasti käytettävissänne. Videon tiedoissa pyydetään mainitsemaan lähteenä: R-kioski.

R-kioski Oy

markkinointijohtaja Ann-Charlotte Schalin, R-kioski Oy, p. 020 554 4205,

s-posti: ann-charlotte.schalin@r-kioski.fi

viestintä, Karin Gummerus, R-kioski Oy, p. 020 554 4150,

s-posti: karin.gummerus@r-kioski.fi

R-kioski Oy on kannattava, keskitetysti ohjattu myymäläketju, joka tarjoaa asiakkailleen monipuolisen valikoiman perustuotteita ja palveluja sekä viihdettä, jännitystä ja mielihyvää – nopeasti ja mukavasti, aamusta iltaan. R-kioski on osa Reitan Group -yhtiöön kuuluvaa Reitan Convenience -yhtiötä, ja sillä on valtakunnallinen peitto 647 myymälällä. R-kioskin bränditunnettuus on 98 %.

Reitan Convenience -yhtiöön kuuluvat R-kioski Suomessa, Narvesen Norjassa ja Latviassa, Pressbyrån Ruotsissa, 7-Eleven Norjassa, Ruotsissa ja Tanskassa, R-kioski Virossa sekä Lietuvos Spauda Liettuassa. Reitan Convenience on markkinajohtaja jokaisessa toimintamaassaan. Vuonna 2012 Reitan Conveniencen liikevaihto oli EUR 1,8 miljardia ja myymälöiden lukumäärä oli 2 500. Vuonna 2012 Reitan Groupin liikevaihto oli EUR 9,5 miljardia ja henkilökuntaa 34 000.