Etusivu » Tiedotteet » Media » PALOPÄÄLLYSTÖPÄIVÄT 7.–9.4.2016 - TERVETULOA PELASTUSALAN YKKÖSTAPAHTUMAAN!

Suomen Palopäällystöliitto

PALOPÄÄLLYSTÖPÄIVÄT 7.–9.4.2016 - TERVETULOA PELASTUSALAN YKKÖSTAPAHTUMAAN!

Kutsu.
Julkaistu: 05.04.2016 klo 10:07
Julkaisija: Suomen Palopäällystöliitto

MEDIAKUTSU

Palopäällystöpäivät 2016 pidetään 7.–9.4. Turun tapahtumakeskus Logomossa.

Onko pelastustoimi 2019 uuden alku, miten osaamisen kehittämisestä huolehditaan, ja kuinka etiketistä pidetään kiinni? Palopäällystöpäivät vastaavat ajan haasteisiin, ja luvassa on ohjelmaa, josta jokainen pelastus- ja turvallisuusalan toimija saa varmasti uutta ammennettavaa. Torstai-iltapäivänä on tarjolla teemaohjelmaa täydentävistä sammutusmenetelmistä, maahanmuuttoon liittyvistä haasteista sekä yritysturvallisuudesta. Lauantaina ohjelmassa on erityisesti vapaaehtoisten ja sopimuspalokuntalaisten näkökulmasta.

Suomen Palopäällystöliitto — Finlands Brandbefälsförbund ry on vuonna 1932 perustettu valtakunnallinen järjestö, jonka tavoitteena on kohottaa jäsenistön ammattiosaamista sekä edistää ihmisten, yhteisöjen ja yhteiskunnan valmiutta estää onnettomuuden jo ennalta ja toimia oikein erilaisissa vaaratilanteissa.  Palopäällystöliittoon kuuluu noin 2.000 pelastus- ja turvallisuusalan asiantuntijaa, palopäällystöä ja muita turvallisuusalan johtavassa asemassa olevia henkilöä. Palopäällystöliitto on järjestänyt Palopäällystön kevätopintopäiviä aina toimintansa aloittamisesta asti, mutta Palopäällystöpäivien nimellä tapahtuma on tunnettu vuodesta 2009 alkaen.

Nykymuotoisia Palopäällystöpäiviä, vuorovaikutteisia, ohjelmallisia ja eri teemojen ympärille rakennettuja, on järjestetty vuodesta 2014 alkaen. Vuonna 2016 ilmoittautuneiden määrä on yli 380 alan ammattilaista ja vaikuttajaa, yli 40 pelastus- ja turvallisuusalan yrittäjää esittelemässä tuotteitaan sekä kymmeniä tarkoin valittuja puhujia ja alustajia.

Palopäällystöpäivät juontaa Nicke Lingnell. Näyttelijä ja juontaja Nicke Lignell on tullut tutuksi esiintymisistään useissa tv-sarjoissa, elokuvissa ja viihdeohjelmissa sekä lukuisissa teatterikappaleissa. Paikan päällä oleville osallistujille Palopäällystöpäivät antavat erinomaisen tilaisuuden verkostoitumiselle, tuttujen tapaamiselle ja ajatusten vaihtamiselle, mutta päivien seminaariohjelmaa on mahdollista seurata myös kotisohvalta tai työmatkan lomassa. Palopäällystöpäivät lähetetään verkon kautta live-lähetyksenä ja tilaisuutta seuraavilla on myös mahdollisuus osallistua keskusteluun kommentoimalla ja lähettämällä kysymyksiä erillisien viestiseinän kautta.

Lisätietoja mielellään antaa:

Ari Keijonen

Suomen Palopäällystöliito

puh. 040 588 4112 tai ari.keijonen@sppl.fi

Median akkreditointi tapahtumaan: ari.keijonen@sppl.fi

Suomen Palopäällystöliitto — Finlands Brandbefälsförbund ry on vuonna 1932 perustettu valtakunnallinen järjestö, jonka tavoitteena on kohottaa jäsenistön ammattiosaamista sekä edistää ihmisten, yhteisöjen ja yhteiskunnan valmiutta estää onnettomuuden jo ennalta ja toimia oikein erilaisissa vaaratilanteissa. Palopäällystöliitolla ei ole ammatilliseen edunvalvontaan liittyviä tehtäviä. Sen sijaan turvallisuuden edistäminen on tärkein tehtävämme.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki