Etusivu » Tiedotteet » Media » Nimitysuutinen

Nimitys.
Julkaistu: 10.04.2013 klo 17:15
Julkaisija: Antalis Oy

KTM Hans Parvikoski (39 v.) on 18.3.2013 alkaen nimitetty Antalis Oy:n talousjohtajaksi. Lisäksi hän toimii Antalis-ryhmässä Baltian maiden ja Venäjän talousjohtajana (CFO Baltics and Russia). Aikaisemmin Parvikoski on toiminut Basware Oyj:ssä sisäisen talouden palvelukeskuksen johtajana.

Antalis Oy kuuluu Antalis-ryhmään, joka on Euroopan johtava paperitukkuketju ja merkittävä pakkaustarvikkeiden ja suurkuvatulostusmateriaalien jakelija. Antalis toimii 44 eri maassa 6000 työntekijän voimin. Suomessa Antalis Oy:n toimipisteet sijaitsevat Helsingissä, Tampereella ja Turussa. Yrityksen palveluksessa on 74 henkilöä ja liikevaihto vuonna 2012 oli 43,6 milj. euroa. Laajaan ja korkeatasoiseen tuotevalikoimaamme kuuluvat päällystetyt ja päällystämättömät painopaperit, design- ja erikoispaperit, kartongit, tulostuspaperit, kirjekuoret, suurkuvatulostusmateriaalit sekä pakkaus-, hygienia- ja kattaustuotteet. Tutustu yritykseemme: www.antalis.fi.