Etusivu » Tiedotteet » Media » Nimitys Suomen Fysioterapia- ja kuntoutusyritykset FYSI ry:ssä

Suomen Fysioterapia- ja kuntoutusyritykset FYSI ry

Nimitys Suomen Fysioterapia- ja kuntoutusyritykset FYSI ry:ssä

Julkaistu: 15.07.2013 klo 14:51
Julkaisija: Suomen Fysioterapia- ja kuntoutusyritykset FYSI ry

Suomen Fysioterapia- ja kuntoutusyritykset FYSI ry:n uudeksi toiminnanjohtajaksi on valittu 15.7.2013 alkaen KTM, ekonomi Leila Salonen. Hän toimii myös Suomen Fysikaaliset Hoitolaitokset Oy:n toimitusjohtajana ja FYSI-lehden päätoimittajana.

Leila Salosella on pitkä kokemus järjestötoiminnasta. FYSI ry:n järjestöpäälliköksi hän siirtyi 1.1.2012 Helsingin Yrittäjät ry:n järjestöpäällikön tehtävästä.  Suomen Fysioterapia- ja kuntoutusyritykset FYSI ry:n jäsenyrittäjäkunta ja toiminta ovat Leila Saloselle tuttuja jo pitemmältä ajalta: Hän on toiminut FYSI ry:n toimistopäällikkönä vuosina 2002–2005, markkinointipäällikkönä vuosina 2005–2010 ja järjestöpäällikkönä 1.1.2012-14.7.2013.

Suomen Fysioterapia- ja kuntoutusyritykset FYSI ry on fysioterapia- ja kuntoutusalan yrittäjien edunvalvontajärjestö, joka tukee kansanterveystyötä mm. järjestämällä jatko- ja täydennyskoulutusta fysioterapeuteille ja muille kuntoutusalan ammattilaisille. Yhdistys julkaisee fysioterapian ja kuntoutuksen ammatillista uutis- ja asiakaslehteä FYSI.