Etusivu » Tiedotteet » Media » News Engine Oy merkittävän kansainvälisen yhdistyksen vakiojäseneksi

News Engine Oy

News Engine Oy merkittävän kansainvälisen yhdistyksen vakiojäseneksi

Julkaistu: 08.04.2014 klo 13:50
Julkaisija: News Engine Oy

Oululaislähtöinen News Engine Oy on maaliskuussa 2014 virallisesti hyväksytty toisena suomalaisena yrityksenä mediaseuranta-alan kansainvälisen yhdistyksen FIBEP:n viralliseksi jäseneksi.

FIBEP (Federation Internationale des Bureaux d’Extraits de Presse) kokoaa yhteen mediaseuranta ja -analyysipalveluita tarjoavat yritykset. Tällä hetkellä järjestön jäseninä on yli 100 organisaatiota 45 eri maasta. Yhdistys järjestää workshopeja ja koulutusta jäsenilleen ja sidosryhmilleen sekä toimittaa tutkimustietoa alasta. Pariisissa vuonna 1953 perustettu yhdistys sijaitsee nykyään Brysselissä.

Yhdistys järjestää kerran puolessatoista vuodessa World Media Intelligence -konferenssin yhdessä jäsenmaassaan. Tänä vuonna Dubaissa pidetyssä konferenssissa oli yli 200 osallistujaa eri maista. Myös News Engine Oy osallistui tapahtumaan ja hyväksyttiin äänestyksessä yhdistyksen viralliseksi jäseneksi konferenssin jälkeen.

”Palvelumme ovat kovaa vauhtia leviämässä kansainvälisille markkinoille Liana™-brandin alla ja FIBEP tarjoaa kansainvälisen näköalapaikan mediaseurantabisnekseen. Maailmanlaajuiset mediaseurantamarkkinat ovat hyvin eri maturiteettivaiheissa ja esimerkiksi lainsäädännössä ja sen tulkinnassa on suuria maakohtaisia eroja. FIBEP tarjoaakin meille arvokasta tietoa eri kohdemarkkinoistamme” kommentoi News Engine Oy:n liiketoimintajohtaja Harri Rauhanummi.

News Engine Oy:n kotipaikka on Oulu. Palveluilla on myyntipisteet myös Helsingissä, Dubaissa ja Moskovassa. Kevään aikana myyntikonttorit avataan myös Berliiniin ja Pariisiin.

Lisätietoja antaa:
Harri Rauhanummi, liiketoimintajohtaja
harri.rauhanummi@newsengine.fi
040 525 6261

News Engine Oy on kotimainen Avainlippu-yritys ja erikoistunut mediaseurantaratkaisuihin. Palveluihimme kuuluu journalistisen median seuranta Webnewsmonitor sekä sosiaalisen median seuranta SoMeMonitor.

www.newsengine.fi