Etusivu » Tiedotteet » Media » MWC 2013: Samsung tarjoaa suomenkielisiä videoita MWC-messuilta

Samsung Electronics Nordic

MWC 2013: Samsung tarjoaa suomenkielisiä videoita MWC-messuilta

Julkaistu: 28.02.2013 klo 09:30
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

Samsung esittelee uutuustuotteitaan Barcelonassa, Mobile World Congress -messuilla. Samsung Suomi on mukana messuilla tuottamassa videosisältöä, joka on vapaasti median käytössä.

Samsung on esitellyt MWC-messuilla lukuisia tuoteuutuuksia, joihin kuuluvat esimerkiksi kahdeksan tuumainen Galaxy Note 8.0, Android Jelly Beanilla varustettu Samsung HomeSync -mediakeskus, sekä Android-pohjainen SamsungKNOX-palvelu, joka tarjoaa kokonaisvaltaisen ratkaisun yrityksen Bring Your Own Device (BYOD) -strategiaan.

Samsung on ladannut suomenkielisiä videoita MWC-uutuuksista omalle Youtube-tililleen. Kaikki videot ovat median vapaasti käytettävissä ja linkitettävissä.

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Eva Carrero, markkinointipäällikkö, eva.carrero@samsung.fi, p. 0400 807 750

Lasse Pulkkinen, OS/G Viestintä, lasse.pulkkinen@samsung.fi, p +358 (0)400 630 049

Kuvapyynnöt: samsungpr@osg.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse uutiset.

Haluatko Samsungin lehdistötiedotteita tai kokeilla uusia tuotteita? Ilmoittaudu lähetyslistalle osoitteeseen samsungpr@osg.fi

Uutisia RSS-syötteinä: www.samsung.com/fi/aboutsamsung/rss/rssFeedList.do

Samsung Electronics Co Ltd, Korea, on johtava televisioiden, muistisirujen, matkapuhelinten, näyttöpaneelien, muistien ja System LSI-tuotteiden valmistaja. Yrityksellä on 206 000 työntekijää 72 maassa ja yhdeksällä eri liiketoiminta-alueella. Vuonna 2011 yhtiön yhteenlaskettu liikevaihto nousi 143,1 miljardiin Yhdysvaltain dollariin. Samsung Electronics Nordic AB:n liikevaihto vuonna 2011 oli 1,1 miljardia euroa. Pohjoismaiden yhtiö on kasvanut nopeasti vuodesta 1992. Sillä on 420 työntekijää, ja sen valikoimaan kuuluvat uusimmat tuotteet matkapuhelinten, äänen- ja kuvantoiston, IT-laitteiden ja kodinkoneiden aloilta.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki