Etusivu » Tiedotteet » Media » Monarch yhteistyöhön vuorikiipeilijä Juho Knuuttilan kanssa

Lejos Oy

Monarch yhteistyöhön vuorikiipeilijä Juho Knuuttilan kanssa

Julkaistu: 15.04.2016 klo 12:15
Julkaisija: Lejos Oy

Laadukkaista elintarvikkeista tuttu Monarch aloittaa yhteistyön vuorikiipeilijä Juho Knuuttilan kanssa. Monarch, hyvän maun löytöretkeilijä, on tuonut maailmalta parhaimpia herkkuja suomalaisten ulottuville jo vuodesta 1853.

- Aktiivisuus, seikkailun nälkä ja löytöretkeilijyys ovat Monarchille tärkeitä arvoja, ja Juhossa nämä henkilöityvät erinomaisesti. Juho on aktiivinen, löytöretkeilijä sieluinen nuori urheilija. Kuka olisikaan parempi kertomaan Monarchin tarinaa kuin Suomen menestyneimpiin vuorikiipeilijöihin kuuluva Juho, kertoo Monarchin tuoteryhmäpäällikkö Heidi Raitio. On hienoa tehdä yhteistyötä nuoren ja energisen ihmisen kanssa. Yhteistyömme Juhon kanssa tulee näkymään vahvasti niin Juhon omissa kuin Monarchin sosiaalisen median eri kanavissa.

Imatralta kotoisin oleva 21-vuotias Juho Knuuttila on yksi Suomen nuorimmista vuorikiipeilijöistä. Hän on kiivennyt Alppien suurimmat pohjoisseinät ja useita 7000-metrisiä vuoria Keski-Aasiassa. Vuorilla ei riitä pelkkä kiipeilyllinen lahjakkuus, vaan on hallittava, ja pystyttävä toimimaan vaikeissa olosuhteissa, kun muuttujia on paljon. Terveellisellä ravinnolla on myös suuri merkitys vuoriolosuhteissa sekä osana kiipeilyelämäntyyliä. Monarchin tuotteet kulkevat näppärästi mukana kiipeilyreissuilla ja toimivat helppona, nopeana sekä herkullisena ravinnonlähteenä.

- Kevään aikana tulemme seuraamaan Juhon valmistautumista tuleviin kiipeilyreissuihin. Pääsemme paalupaikalta tutustumaan kuinka haastaviin matkoihin valmistaudutaan Suomen kamaralla niin fyysisellä kuin mentaalisella tasolla. Juhon tulevia matkoja maailman korkeimpien vuorten huipulle pääsemme seuraamaan muun muassa GoPro-kameralla kuvatun materiaalin kautta, kertoo Heidi Raitio.

Monarch – hyvän maun löytöretkeilijä

Monarch tarjoaa tarkoin valikoitua parasta ruokaa maailman eri kolkista, kuten se on aina tehnyt. Päämääränä on löytää uusia, kiehtovia makuelämyksiä tämän päivän kiireisille ja liikkuville ihmisille. Tällä hetkellä Monarch-tuotemerkin alta löytyy säilykekanoja, luomusupereväitä ja luomuherkkuja, kuivattuja hedelmiä ja pähkinöitä, säilöttyjä valkosipulinkynsiä, aurinkokuivattuja tomaatteja sekä sillifileitä.

Lisätiedot:

Heidi Raitio, tuoteryhmäpäällikkö, Lejos Oy, heidi.raitio@lejos.fi

Facebook & Instagram

@monarchsuomi

@juhoknuuttila

juho-knuuttila

Lejos on suomalainen perheyritys, joka tuo maahan ja markkinoi kansainvälisiä elintarvikealan merkkituotteita. Asiakkaina ovat päivittäistavarakaupat, tukkukaupat, kioski- ja huoltoasemaketjut, hotelli- ja ravintolaketjut, henkilöstöravintolat, Duty Free -myymälät sekä elintarviketeollisuus. Päämiehiä on ympäri maailmaa, 16 eri maassa.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki