Etusivu » Tiedotteet » Media » Mikko Ilomäki Libriksen toimitusjohtajaksi

Mikko Ilomäki Libriksen toimitusjohtajaksi

Julkaistu: 11.08.2014 klo 15:00
Julkaisija: Libris Oy

Libris Oy:n toimitusjohtajaksi 18.8. lähtien on nimitetty Mikko Ilomäki. Nykyinen toimitusjohtaja Pekka Syvälahti jatkaa kirjapainon hallituksen jäsenenä.

Kirjapainoinsinööri Mikko Ilomäellä on graafisen alan myynti- ja kehitystehtävistä yli 20 vuoden kokemus, joista viimeiset 13 vuotta kirjapainon toimitusjohtajana.

- Olen äärettömän tyytyväinen siihen, että saamme perheyrityksemme johtoon alan arvostetuimman ammattilaisen, joka tunnetaan asiakaspalvelun ja laadun tinkimättömänä kehittäjänä, Pekka Syvälahti kertoo.

- Minulla on kunnia vastaanottaa huippujoukkueen viestikapula ja lähteä seuraavalle kierrokselle haastavan kilpailutilanteen kärkipaikalta. Pekka on uudistanut Libristä, rakentanut alan laatujohtajuutta ja luonut vahvan perustan uuden sukupolven monikanavaisille digitaalisille palveluille, Mikko Ilomäki toteaa.

- Offset-painaminen on löytänyt vakiintuneen paikkansa viestinnän muuttuvassa kentässä. Jälkikäsittelyn ja viimeistelyn rooli tulee kasvamaan, kun printillä haetaan brändille erottuvuutta ja myynnille työkaluja. Saman katon alla oleva liimanidonta nopeuttaa Libriksessä toimintaa entisestään, Mikko kuvaa printin kehitysnäkymiä.

- Libris ja laatu ovat alallamme synonyymeja. Laadun lähtökohdat ovat hyvässä kunnossa: vaativat brändiasiakkaat, uusin offset- ja digitekniikka, nopeutta tuova työnkulku sekä uusi monikanavainen kampanjapalvelu. Nyt lähdemme niiden pohjalta aktiivisesti suunnittelemaan asiakkaillemme kustannustehokkaita ja nopeita viestinnän ratkaisuja, Ilomäki lupaa.

Mikko Ilomäki                 Pekka Syvälahti

040 836 1268                   040 707 1087

Libris Oy on vuonna 1928 perustettu Helsingissä sijaitseva graafisen viestinnän palveluyritys. Sen palveluksessa on 53 alan ammattilaista. Libris tarjoaa painotöiden hallintaan liittyviä palveluja, digitaalisia monikanavapalveluja ja valmistaa painotuotteita yrityksille ja yhteisöille.