Etusivu » Tiedotteet » Media » Matti Pääaho ja Antti Hartikka ePressi.comin Account Managereiksi

ePressi.com

Matti Pääaho ja Antti Hartikka ePressi.comin Account Managereiksi

Nimitys.
Julkaistu: 20.04.2012 klo 14:35
Julkaisija: ePressi.com

Kauppatieteiden ylioppilaat Matti Pääaho (28)

ja Antti Hartikka (26)

on nimitetty ePressi.com -tiedotejakelupalvelun Account Managereiksi. Vastuualueenaan heillä on uusasiakashankinta ja asiakassuhteiden hoitaminen.

Pääaho on työskennellyt aiemmin mm. liiketoimintajohtajana Advertising Media Finlandissa ja Hartikka muun muassa myyntitehtävissä Gigantissa.

"Olemme iloisia siitä että ePressi.com on saanut uusia jäseniä riveihinsä ja että voimme tarjota töitä potentiaalisille ihmisille. Hienoa, että meille löytyy Matin ja Antin kaltaisia koulutettuja, aktiivisia ja innostuneita henkilöitä hoitamaan tätä tehtävää", toteaa ePressi.comin toimitusjohtaja Riina Vasala.

Yhteystiedot:

ePressi.com
Riina Vasala
riina.vasala@epressi.com

www.epressi.com
twitter.com/ePressicom
facebook.com/ePressicom

ePressi.com on nopeasti kasvava tiedotejakelukanava, jossa on Suomen kattavin mediakanta. ePressi.com tarkoittaa nykyaikaa ja netin monipuolisuuden hyväksikäyttöä. Palvelu on hakukoneoptimoitu (SEO), mikä takaa, että kaikki ePressi.comin tiedotteet löytyvät tehokkaasti myös hakukoneista. ePressi.comin avulla voi tiedottaa tehokkaasti myös sosiaaliseen mediaan. Kuvien ja muiden mediatiedostojen käyttö sisältyy palveluun. ePressi.comissa on tuhansia median yhteystietoja sisältävä tietokanta, josta käyttäjät voivat halutessaan valita joko laajan tai hyvin kohdennetun jakelun.