Etusivu » Tiedotteet » Media » Matkailulehti Mondon ilmestymistiheys kasvaa

Matkailulehti Mondon ilmestymistiheys kasvaa

Julkaistu: 24.10.2013 klo 13:07
Julkaisija: A-lehdet Oy

Matkailulehti Mondo lisää ilmestymiskertojaan ja ilmestyy vuoden 2014 alusta alkaen kymmenen kertaa vuodessa.

”Mondon lukijamäärä on kasvanut jo useana vuonna peräkkäin, joten nyt on oikea hetki tarjota lukijoille lisää upeita matkatarinoita maailmalta", Mondon päätoimittaja Kati Kelola sanoo.

Mondo on lukijamäärältään Suomen suurin matkailulehti. Tuoreimmassa KMT-mittauksessa (s2012/k2013) lehti tavoitti 129 000 lukijaa, nyt 9 000 enemmän kuin edellisessä mittauksessa.

Ilmestymistiheyden noston yhteydessä vuodesta 2011 alkaen ilmestynyt Mondon Ruoka & Matka -teemalehti yhdistetään Mondoon, mm. lehden suosituksi tullut ruokasisältö on tästä eteenpäin Mondossa.

"Julkaisemme jatkossa esimerkiksi uutta palstaa, jossa ruuan ystävät paljastavat oman suosikkireseptinsä maailmalta. Reseptin avulla unohtumatonta reissua Thaimaahan tai Italiaan voi jatkaa vielä kotonakin tarjoamalla ystäville ihanan illallisen”, Kelola kertoo.

Mondo julkaisee lehden lisäksi Mondon opaskirjasarjaa, jossa on 24 nimekettä. Seuraavaksi sarjassa julkaistaan uusi, päivitetty Kööpenhamina-opas, joka ilmestyy tammikuussa 2014.

Lisätietoja: Mondon päätoimittaja Kati Kelola, 050 369 9964, kati.kelola@a-lehdet

Matkailulehti Mondo kuuluuA-lehdet-konserniin, jonka muita julkaisuja ovat Apu, Avotakka, Demi, Eeva, Kauneus & Terveys, Lily.fi, Maku, Meidän Mökki, Meidän talo, Mondo, Tuulilasi, Urheilulehti, ViherPiha, Voi hyvin, ApuKrypto ja ApuRistikot. Konserniin kuuluvat myös Image, Kotivinkki, Unelmien Talo&Koti ja Trendi.