Etusivu » Tiedotteet » Media » Matkailulehti Mondo selvittää suomalaisten matkailijoiden suosikit

A-lehdet Oy

Matkailulehti Mondo selvittää suomalaisten matkailijoiden suosikit

Julkaistu: 01.04.2014 klo 08:53
Julkaisija: A-lehdet Oy

Matkailulehti Mondo lanseeraa uuden suomalaisen matkailijakyselyn. Mondo Top 50 -kysely selvittää suomalaisten suosikkikaupungit, rannat, hotellit ja lentoyhtiöt vuonna 2014.

”Suomesta on puuttunut matkailijoiden arvioihin perustuva kysely, jossa jokainen pääsee antamaan palautetta viimeisen vuoden aikana tekemistään matkoista”, Mondon päätoimittaja Kati Kelola sanoo.

”Me Mondossa haluamme kuulla suomalaisten lomakokemuksista, mikä toimi ja mikä ei, ja auttaa matkailijoita tekemään hyviä reissuvalintoja. Mondo Top 50 selvittää ainutlaatuisella tavalla, mitkä kohteet vetävät juuri nyt”, Kelola kertoo.

Mondo Top 50 -matkailijakysely avautuu 1.4. osoitteessa mondo.fi/top50 ja päättyy 31.7.2014. Tulokset paljastetaan Mondossa 9/2014, jossa julkaistaan kootusti suomalaisten matkailijoiden suosikit vuonna 2014.

Lisätiedot: Mondon päätoimittaja Kati Kelola, kati.kelola@a-lehdet.fi, p. 050 369 9964

Mondo on Suomen suurin matkailulehti 128 000 lukijallaan (KMT 2013). 10 kertaa vuodessa ilmestyvä lehti kertoo, mihin kannattaa matkustaa ja mitä siellä kannattaa tehdä. Mondo tarjoaa niin maan parhaiden kirjoittajien ja valokuvaajien matkareportaaseja maailman kiehtovimmista kohteista kuin parhaita vinkkejä kaupunkilomille Tukholmasta New Yorkiin ja Tokioon, kotimaata unohtamatta. Mondoa julkaisee A-lehdet-konserniin kuuluva A-kustannus Oy.