Etusivu » Tiedotteet » Media » Matka 2013: Bloggaajat lavalla! Tunnetut bloggaajat kertovat matkakokemuksiaan

Rantapallo

Matka 2013: Bloggaajat lavalla! Tunnetut bloggaajat kertovat matkakokemuksiaan

Julkaistu: 11.01.2013 klo 12:58
Julkaisija: Rantapallo

Tervetuloa tapaamaan ja haastattelemaan blogimaailman tuttuja kasvoja Matka 2013 -messuilla.

Matkalla on kasvot

Matka 2013 -messujen teema Matkalla on kasvot - Social Journey pitää sisällään paitsi matkailun tuomat elämykset ja yhteisöllisyyden, myös sosiaalisen median uudet mahdollisuudet matkailumaailmassa. Messujen mediakumppani Rantapallo tuo yleisön iloksi joukon blogimaailman tunnettuja kasvoja.

Blogiohjelmaa järjestetään Belizia-lavalla kaikkina yleisöpäivinä 18. - 20.1.2013. Esiintyvät bloggaajat ovat tavattavissa esitystensä jälkeen Rantapallo Blogger's Loungessa. Järjestämme toimittajille tarvittaessa haastattelumahdollisuuden myös muuna aikana. Belizia-lava ja Rantapallo Bloggers' Lounge (7p1) sijaitsevat Social Journey -alueella hallissa 7.

PERJANTAI 18.1.2013 klo 13.00

Mungolife  www.rantapallo.fi/mungolife/
Xenia's Day  www.xeniasday.com/

Millaista on asua ja työskennellä Australiassa? Mungolifen Anna kertoo kokemuksistaan maapallon toisella puolella. Xenia on juuri palannut Kap Verdeltä.

LAUANTAI 19.1.2013 klo 13.00

Hellapoliisi  www.hellapoliisi.fi/
Viini-TV/llkka Sirén  www.viini.tv

Hellapoliisin ruokamatkatärpit ja Ilkka Sirénin kuumimmat viinimatkakohteet - Top 5.

SUNNUNTAI 20.1.2013 klo 13.30

Pikavuoro maailman ympäri - kurkistus kulisseihin
www.rantapallo.fi/pikavuoro/

Rantapallon reportterina viisi kuukautta Aasiassa ja Australiassa matkustanut Kalle Jokinen kertoo blogin taustoista. Tällä hetkellä bussi kulkee Kiinassa. Mukana myös videoterveiset tien päältä.

TERVETULOA!

Riikka Krenn
Päätoimittaja
riikka.krenn@rantapallo.fi