Etusivu » Tiedotteet » Media » KHL-kausi alkaa maanantaina – Viasat Sport ja Viaplay esittävät yksinoikeudella koko kauden televisiossa ja digitaalisissa ympäristöissä

Viaplay

Julkaistu: 21.08.2015 klo 10:52
Julkaisija: Viaplay

KHL-kausi 2015-2016 alkaa maanantaina suurseurojen Pietarin SKA ja Moskovan CSKA kohtaamisella. Totuttuun tapaan kaikkien KHL-otteluiden ja ottelukoosteiden esittämisestä televisiossa ja digitaalisissa kanavissa vastaavat Suomessa yksinoikeudella Viasat Sport ja Viaplay. Kausi avataan maanantai-iltana Viasat Sport Finland -kanavan ja Viaplayn suoralla lähetyksellä klo 19.25 alkaen. Jokereiden kauden avausottelu Severstal Tserepovetsia vastaan nähdään ennakkostudion pohjustamana tiistaina 25.8. klo 18.00 alkaen.

Viasat Sport ja Viaplay esittävät tulevankin kauden aikana kaikki Helsingin Jokereiden ottelut sekä lisäksi 1-4 muuta huippuottelua viikossa suorana lähetyksenä. Kaikki ottelut selostetaan suomeksi ja selostajina otteluissa kuullaan Antti Mäkistä sekä Tero Kainulaista.

Jokereiden kotiotteluissa Hartwall Arenalle nousee jälleen Viasatin ja Viaplayn –ottelustudio, jota tähdittävät viime kaudesta tutusti asiantuntijat maan terävimmältä huipulta – Jukka Jalonen ja Jokerit-ikoni Antti-Jussi Niemi. Studiota isännöi Ville Klinga.

“Jokereiden ensimmäinen kausi KHL:ssä oli todella vakuuttava esiinmarssi tulokasjoukkueelta ja mekin satsasimme myös tietoisesti kotiotteluiden primetime-tuotantoon. Olemme rakentaneet Viasat Sportin tarinaa nyt pari vuotta täysin uudella otteella. Ensin kiekkokanava Viasat Hockey Finlandilla ja tälle syksylle lisäsimme urheilusisältöihimme maailman arvokkaimman jalkapalloliiga UEFA Champions Leaguen. Heti ensi tiistaina maistetaan Viasat Sportin ja Viaplayn kaikkien aikojen urheilukautta, kun heti Jokereiden KHL-avauksen jälkeen kanavilla ja Viaplayssa siirrytään UEFA Champions Leaguen ratkaiseviin playoff-otteluihin.”

Johannes Leppänen, toimitusjohtaja, Viasat Finland & Baltics

“Tänä kautena kannustamme omaa huippuammattilaisista koottua tuotantotiimiämme tuomaan jälleen suomalaisille kiekkoelämyksen joka viihdyttää, välittää intohimoamme ammattiurheiluun sekä tuo myös ison maailman ammattilaisliigoista tuttua toimintaa suomalaiseen urheiluviihteeseen. Me Viasat Sportin ja Viaplayn tuotantojen puolelta emme voi muuta kuin toivottaa kylmiä väreitä ja unohtumatonta urheilukautta kaikille ammattilaisurheilun ystäville.”

Antti Mäkinen, selostaja, Viasat Finland & Viaplay

KHL:n avausviikon lähetysaikataulut:

Maanantai       24.8. klo 19.25 SKA – CSKA

Tiistai              25.8. klo 18.00 Jokerit – Severstal

Torstai 26.8. 18.00 Jokerit – Torpedo

Lauantai          29.8. Jokerit -  CSKA

Sunnuntai        16.55 Dinamo Minsk – Dinamo Riga

Johannes Leppänen

Toimitusjohtaja, Viasat Finland

johannes.leppanen@viasat.fi

Modern Times Group (MTG) ja Viasat Finland Oy

Oy Viasat Finland Ab on osa kansainvälistä, neljässä maanosassa toimivaa Modern Times Group (MTG) mediakonsernia, johon kuuluu maksu- ja ilmaistelevisioita, radioita ja tuotantoyhtiöitä. MTG:n Viasat Broadcastingiin kuuluu ilmais- ja maksutelevisiokanavia, jotka ovat saatavilla Viasatin oman satelliitin kautta, televisiolähetysverkoissa (kaapeli, satelliitti ja IPTV) ja Internetissä. Modern Times Group on kasvuyritys ja se on listattu Tukholman Nasdaq OMX -pörssissä.

Suomessa Viasat lähettää kanavapakettejaan oman satelliitin kautta sekä kaapeli- ja laajakaista-tv- ja antenni tv -lähetyksinä. Suomessa Viasat aloitti lähetykset vuonna 1996. Lisätietoja www.viasat.fi

Viaplay

Viaplay on Pohjoismaiden johtava televisio-ohjelmien, elokuvien ja urheilun suoratoistopalvelu. Viaplay tarjoaa uusimmat tv-sarjat, tuhansia suosittuja elokuvia ja lisäksi huippu-urheilua suorina lähetyksinä. Viaplay on saatavilla Internetiin yhdistettävien laitteiden, kuten tietokoneiden, älypuhelimien, tablettien, Smart TV-televisioiden, Apple TV:n, Chromecastin, Viasatin digiboksien sekä Xbox 360- ja Playstation 3 ja Playstation 4 -pelikonsolien kautta. Lue lisää osoitteessa www.viaplay.fi

Viaplay AB on osa kansainvälistä, neljässä maanosassa toimivaa Modern Times Group (MTG) -mediakonsernia, johon kuuluu ilmais- ja maksutelevisioita, radioita ja tuotantoyhtiöitä. MTG:n Viasat Broadcastingiin kuuluu ilmais- ja maksutelevisiokanavia, jotka ovat saatavilla Viasatin oman satelliitin kautta ja kolmannen osapuolen verkossa ja se jakelee televisio-ohjelmia jopa Internetissä. MTG on myös Venäjän suurimman itsenäisen televisioyhtiön CTC Median pääomistaja. Lisätietoja on osoitteessa www.mtg.se.