Etusivu » Tiedotteet » Media » Image-lehti ja Slush yhteistyöhön

Image-lehti ja Slush yhteistyöhön

Julkaistu: 01.10.2014 klo 11:38
Julkaisija: A-lehdet Oy

Image-lehti sekä kasvuyritys- ja teknologiatapahtuma Slush aloittavat yhteistyön. Imagen ja Slushin aiheet risteävät hienosti: yhteistyö tuo Imagen Slushin kävijöille ja Slushin parhaat sisällöt Imagen lukijoille.

Imagen marraskuun puolivälissä ilmestyvän numeron pääteemana on Slush. Lehteen tulee yli 10 sivun Slush-osio, jossa keskitytään kiinnostaviin teknologiailmiöihin ja innostaviin ihmisiin. Imagea myös jaetaan Messukeskuksessa 18. - 19.11. järjestettävän tapahtuman kävijöille. Slush ja Image tekevät yhteistyötä lehden lisäksi verkossa.

Kasvuyritys- ja teknologiatapahtuma Slush järjestetään tänä vuonna Messukeskuksessa. Tapahtuma tavoittelee 10 000 osallistujaa.

”Imagen ja Slushin yhteistyö on luontevaa. Tapahtuma on täynnä asioita, joista Image muutenkin kirjoittaa”, Imagen päätoimittaja Heikki Valkama sanoo. "Image luo ilmiöitä: kun jokin on Imagessa, se on jo siksi kiinnostavaa", hän toteaa.

Lisätietoja: Imagen päätoimittaja Heikki Valkama, 050 414 4282, heikki.valkama@a-lehdet.fi

IMAGE on aikakauslehti vailla vertaa. Joka kuukausi lehti tarttuu tärkeimpiin puheenaiheisiin, kiinnostavimpiin ihmisiin ja yllättävimpiin ideoihin. Lukijoita Imagella on 82 000 (KMT s13/k14). Lehteä julkaisee A-lehdet Oy, joka on osa A-lehdet-konsernia.