Etusivu » Tiedotteet » Media » Image-lehti ja Napa Illustrations lahjoittavat kulttuuriministerille Helmi Sirolan kissataulun

A-lehdet Oy

Julkaistu: 06.05.2014 klo 15:43
Julkaisija: A-lehdet Oy

Image-lehti ja Napa Illustrations lahjoittavat tuoreelle kulttuuriministeri Pia Viitaselle kissataulun.

Viitanen kertoi Helsingin Sanomissa haluavansa kissataulun työhuoneensa seinälle.

”Helmi Sirola on yksi Suomen parhaista kuvittajista. Hänen Imagelle tekemä Kissat leikkivät -työ on alkujaan kuvitus Miina Supisen tekstiin, mutta toimii hienosti myös tauluna”, Imagen päätoimittaja Heikki Valkama sanoo.

”Toivotamme menestystä ministerille uusiin tehtäviin. Taulu sopii hyvin työhuoneen seinälle muistuttamaan, että Suomessa on loistavia eri alojen tekijöitä”, Marjo Granlund Napa Illustrationsilta sanoo.

Imagen päätoimittaja Heikki Valkama, 050 414 4282, heikki.valkama@a-lehdet.fi

Napa Illustrations, Marjo Granlund, 050 329 7655, marjo@napaillustrations.com

Taulun valokuvaaja: Ilona Savitie

IMAGE on aikakauslehti vailla vertaa. Joka kuukausi lehti tarttuu tärkeimpiin puheenaiheisiin, kiinnostavimpiin ihmisiin ja yllättävimpiin ideoihin. Image luo ilmiöitä: kun jokin on Imagessa, se on jo siksi kiinnostavaa. Imagea julkaisee A-kustannus Oy, joka on osa A-lehdet-konsernia.

NAPA ILLUSTRATIONS AGENCY on helsinkiläinen kuvituksia välittävä agentuuritoimisto. Vuonna 2007 perustettu kuvitusagentuuri on pioneeri alallaan Suomessa. Sen ideana on palvella sekä tilaajia että kuvittajia ja luoda hedelmällistä ja vaivatonta yhteistyötä näiden välille: agentuuri välittää tilaustyönä tehtyjä, piirrettyjä kuvituksia asiakkailleen.