Etusivu » Tiedotteet » Media » IMAGE kokoaa mielipidejohtajien blogit yhteen

A-lehdet Oy

IMAGE kokoaa mielipidejohtajien blogit yhteen

Julkaistu: 07.10.2014 klo 12:59
Julkaisija: A-lehdet Oy

Uudistunut Image.fi kokoaa yhteen Suomen parhaita blogeja. Tänään avattu Image.fi tekee yhteistyötä itsenäisistä bloggaajista koostuvan Suomen Blogimedian kanssa.

Mukana on alkuvaiheessa lähes 20 bloggaajaa. Image.fi tarjoaa myös Image-lehden parhaita paloja sekä verkkoa varten tuotettua sisältöä.

"Halusimme luoda paikan, jossa hyvä journalismi kohtaa innostavat keskustelunaiheet. Olemme iloisia, että joukko parhaita bloggaajia lähti mukaan yhteistyöhön. Nämä bloggaajat sopivat joukkoon, sillä Imagen tekijät ja lukijat ovat olleet mielipidevaikuttajia koko lehden historian ajan", Imagen päätoimittaja Heikki Valkama sanoo.

"Image ja Suomen Blogimedian bloggaajat tukevat toisiaan hienosti. Me bloggaajiemme kanssa olemme käynnistyvästä yhteistyöstä innoissamme”, kertoo Suomen Blogimedian toimitusjohtaja Tanja Ylikangas.

Image.fi:hin tulee syksyn aikana lisää sisältöä ja bloggaajia. Mukaan Image.fihin tulee lehdestä tuttuja tekijöitä ja palstoja sekä uusia kirjoittajia.

"A-lehdet on nousemassa Suomen johtavaksi mediataloksi blogiyhteisöjen kehittäjänä. IMAGE on ollut historiansa aikana luomassa ilmiöitä ja keskustelua, joten brändi sopii tähän yhteistyöhön hienosti", A-lehtien digitaalisen liiketoiminnan johtaja Petri Pekki sanoo.

Imagen päätoimittaja Heikki Valkama, 050 414 4282, heikki.valkama@a-lehdet.fi

A-lehdet Oy, digitaalisen liiketoiminnan johtaja Petri Pekki, p. 0400 768 801

IMAGE on aikakauslehti vailla vertaa. Joka kuukausi lehti tarttuu tärkeimpiin puheenaiheisiin, kiinnostavimpiin ihmisiin ja yllättävimpiin ideoihin. Lukijoita Imagella on 82 000 (KMT s13/k14). Lehteä julkaisee A-lehdet Oy, joka on osa A-lehdet-konsernia. A-lehtien blogi- ja verkkoyhteisöihin kuuluvat Image.fin lisäksi muun muassa Lily.fi, FitFashion.fi, Demi.fi, sekä Maku.fi.

Suomen Blogimedia on itsenäisten bloggaajien muodostama blogimedia, johon kuuluu 26 kirjoittajaa. Suomen Blogimedia tavoittaa yhteensä noin 150 000 uniikkia lukijaa viikossa. Suomen Blogimedian omistavat A-lehdet ja Babler Oy.