Etusivu » Tiedotteet » Media » Ilmainen Adobe Slate -sovellus julkaistu iPadille

Adobe

Ilmainen Adobe Slate -sovellus julkaistu iPadille

Julkaistu: 08.04.2015 klo 12:47
Julkaisija: Adobe

Adobe Slate on uusi ilmainen iPad-sovellus, jolla voi luoda ja julkaista ammattilaatuista verkkosisältöä yhdistelemällä luovasti tekstiä ja kuvia. Adobe Slatella luotu sisältö toimii älypuhelimilla, tableteilla ja tietokoneilla. Julkaisunsa yhteydessä Adobe Slate sai Applen App Storessa Editor´s Choice -maininnan.

Adobe Slatella voi luoda hetkessä visuaalista verkkosisältöä, kuten uutiskirjeitä, kutsuja ja raportteja. Sovelluksella voi näppärästi yhdistellä eri sisältöjä, kuten tekstiä ja kuvia, valmiisiin pohjiin, jolloin näyttävien julkaisujen luominen onnistuu minuuteissa.

Ammattitason työkalut ilmaiseksi käyttöön

Adobe Slate tuo Adoben digitaalisen kuvien, sivujen asettelun, julkaisupohjien, typografian ja verkkosuunnittelun ammattitason ominaisuudet ilmaiseksi käyttöön. Sovelluksen käyttöliittymä tekee helpoksi ja nopeaksi eri sisältöjen yhdistämisen. Adobe Slatella luotu sisältö automaattisesti skaalautuu eri laitteille, kuten älypuhelimille, tableteille sekä PC- ja Mac-koneille. Näin sovellus sopii laajalle käyttäjäjoukolle niin opiskelijoista opettajiin kuin organisaatioiden markkinointi- ja viestintätoiminnoillekin.

”Digitaalisilta sisällöiltä odotetaan yhä enemmän. Aiemmin puuttuivat työkalut näyttävän digitaalisen sisällön luomiseen ilman ammattitason taitoja. Tämä tilanne toivottavasti muuttuu Adobe Slaten myötä”, sanoo Adoben Pohjoismaiden viestintäpäällikkö Jes Schyum.

Adobe Slaten ydinominaisuuksia ovat:

• Ammattilaisten suunnittelemat teemat, joista käyttäjä voi valita sopivan yhdistelmän fontteja, värejä ja grafiikoita
  • Kuvapohjat ja kansikuvat, joilla kuvat voi asetella näyttävästi sekä kuvatekstiominaisuudet
  • Mahdollisuus lisätä toiminnallisuuksia, kuten verkkosivulinkkejä
  • Valmiin julkaisun voi jakaa kätevästi esimerkiksiksi sosiaalisessa mediassa tai sähköpostilla, ja upottaa blogiin tai muulle verkkosivulle
  • Sovellus, joka toimii eri laitteilla, kuten älypuhelimilla, tableteilla ja tietokoneilla

Slate täydentää vuonna 2014 julkaistua Adobe Voicea, jolla voi näppärästi luoda animoituja videoita. Adobe Voice nimettiin yhdeksi Applen App Storen viime vuoden parhaista sovelluksista.

Uusia ominaisuuksia Adobe Voiceen

Adobe julkaisi samalla Adobe Voicelle uusia ominaisuuksia, kuten kehittyneemmät tekstiominaisuudet, uusia grafiikoita, fontteja sekä inspiroivia esimerkkivideoita. Nyt käyttäjät myös saavat tietoa, kuinka monta kertaa heidän jakamansa video on katsottu.

Adobe Slaten hinta ja saatavuus

Adobe Slate on saatavilla iPadille ilmaiseksi App Storesta. Sovellus vaatii iPad 2:n tai uudemman sekä iOS 8:n. Lataa Adobe Slate.

Lue lisää Adobe Slatesta Adoben verkkosivuilta.

Lisätietoa sovelluksesta myös alla olevista linkeistä:

Tutustu Adobe Slatella luotuun sisältöön:

Lisätietoja antavat:

Adobe Systems Nordic

Jes Schyum
jes.schyum@adobe.com

Hill+Knowlton Strategies
Sami Stormbom
sami.stormbom@hkstrategies.com

Adobe muuttaa maailmaa digitaalisilla kokemuksilla. Lisätietoja: www.adobe.com/fi

© 2015 Adobe Systems Incorporated. All rights reserved. Adobe and the Adobe logo are either registered trademarks or trademarks of Adobe Systems Incorporated in the United States and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.