Etusivu » Tiedotteet » Media » Finnmatkojen viestintäpäälliköksi Julia Melnik

Finnmatkojen viestintäpäälliköksi Julia Melnik

Julkaistu: 24.07.2015 klo 15:21
Julkaisija: Finnmatkat

Finnmatkojen viestintäpäällikkönä 22.6.2015 aloittanut Julia Melnik tuo tehtävään yli kymmenen vuoden työkokemuksen TUI Nordic- konsernin sisaryrityksistä Finnmatkoilta, TEMA- matkoilta ja TUIfly:lta.

-Uudessa roolissani voin hyödyntää monipuolista kokemustani matkailualalta, jota on karttunut erityisesti TEMA- matkoilta ympäri maailmaa. On ollut hienoa nähdä miten osana TUI Groupia olemme pystyneet parantamaan ja monipuolistamaan tarjontaamme Finnmatkojen sekä TEMA- matkojen asiakkaille, kertoo Melnik.

Melnik työskentelee osana TUI Nordicin viestintätiimiä, joka koostuu konsernin pohjoismaissa Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa työskentelevistä viestintäpäälliköistä.

Lisätietoja: Finnmatkat, viestintäpäällikkö, Julia Melnik p. 030 360 304

Oy Finnmatkat Ab on Suomen suurin matkanjärjestäjä, ja se järjestää vuosittain noin 260 000 valmismatkaa. TEMA on Finnmatkojen kulttuuriin ja luontoon erikoistunut kiertomatkajärjestäjä. Finnmatkat kuuluu Pohjoismaiden johtavaan matkanjärjestäjäkonserniin TUI Nordiciin. Se on osa Lontoon pörssissä noteerattua maailman suurinta matkailukonsernia, TUI Groupia, jolla on vuosittain yli 30 miljoonaa matkustajaa 31 maasta.