Etusivu » Tiedotteet » Media » ePressi.com julkaisee ja jakelee jo yli kahdensadan yrityksen ja organisaation lehdistötiedotteita

ePressi.com

Julkaistu: 16.06.2011 klo 11:26
Julkaisija: ePressi.com

Tiedotepalvelu ePressi.comin kautta julkaistaan ja jaellaan jo yli kahdensadan yrityksen ja organisaation lehdistötiedotteita. Palvelu on lyhyessä ajassa noussut merkittäväksi tiedotuskanavaksi yritysten ja mediakentän välillä. Kaupallinen toiminta aloitettiin vuoden 2010 alussa.

ePressi.com on uuden ohjelmistoteknologian avulla suunniteltu web-pohjainen työkalu, jolla käyttäjät voivat itse julkaista ja jakaa tiedotteitaan. ePressi.comissa on Suomen kattavimmat medialistat sekä selkeä ja kustannustehokas hinnoittelu. Lisäksi palvelusta on helppoa jakaa tiedotteita sosiaaliseen mediaan. "Olemme erittäin kiitollisia saamastamme luottamuksesta ja pyrimme jatkuvasti kehittämään palveluamme vastaamaan asiakkaidemme ja median tarpeita. Paras aseemme ovat loistavat henkilöt, jotka työskentelevät ePressi.comin parissa", toteaa ePressi.comin toimitusjohtaja Riina Vasala.

ePressi.com jatkaa nopeaa kehitystään myös tulevaisuudessa. Palvelun seuraava versio julkaistaan kesällä 2011. Siinä on luvassa uusia ominaisuuksia, jotka tekevät tiedotejakelusta entistä helpompaa ja tehokkaampaa. "Tavoitteenamme on olla Suomen merkittävin tiedotteiden jakelukanava lähitulevaisuudessa ja siinä auttaa nopea ja innovatiivinen tuotekehitys.", kertoo toimitusjohtaja Riina Vasala.

ePressi.comin päätoimipaikka sijaitsee Oulussa. Toimipiste on myös Helsingissä. Yritys on perustettu vuonna 2008.

Yhteystiedot:

ePressi.com

Riina Vasala

riina.vasala@epressi.com
www.epressi.com
twitter.com/ePressicom
facebook.com/ePressicom

ePressi.com on nopeasti kasvava tiedotejakelukanava, jossa on Suomen kattavin mediakanta. ePressi.com tarkoittaa nykyaikaa ja netin monipuolisuuden hyväksikäyttöä. Palvelu on hakukoneoptimoitu (SEO), mikä takaa, että kaikki ePressi.comin tiedotteet löytyvät tehokkaasti myös hakukoneista. ePressi.comin avulla voi tiedottaa tehokkaasti myös sosiaaliseen mediaan. Kuvien ja muiden mediatiedostojen käyttö sisältyy palveluun. ePressi.comissa on tuhansia median yhteystietoja sisältävä tietokanta, josta käyttäjät voivat halutessaan valita joko laajan tai hyvin kohdennetun jakelun.