Etusivu » Tiedotteet » Media » Avioituva Johanna Tukiainen on paljon muutakin kuin Tuksu

TV5 Finland Oy

Avioituva Johanna Tukiainen on paljon muutakin kuin Tuksu

Julkaistu: 23.02.2011 klo 10:39
Julkaisija: TV5 Finland Oy

TV Viidellä to 3.3. esitettävässä Tuksu menee naimisiin -ohjelmassa kurkistetaan pintaa syvemmälle Johanna Tukiaisen elämään, ja nähdään toinen puoli julkisuudesta tutustaTuksusta.

Pian avioituvat Johanna Tukiainen ja Arto Länsman kertovat ohjelmassa lapsuudestaan. Morsian toteaa olleensa tunnollinen koululainen, joka on jo lapsesta pitäen matkustellut ympäri maailmaa yhdessä vanhempiensa, siskojensa ja veljensä kanssa. Sulhanen taas kertoo lapsuudestaan Inarissa sijaitsevassa Angelin pikkukylässä. Hääpari puhuu ohjelmassa myös avioliiton merkityksestä. He vakuuttavat menevänsä naimisiin vain kerran, ja sulhanen toteaakin: ”Sitten se on ikuista”.

Tuksu menee naimisiin -ohjelmassa hääpari käy maistamassa hääkakkujavaihtoehtoja ja valitsemassa vihkisormuksen. Hääpukuliikkeessä Johanna Tukiainen sovittaa upeita hääpukuja. Lisäksi seurataan morsiamelle tehtävää hiustenpidennysoperaatiota sekä vartaloa muokkaavaa kavitaatiohoitoa.

Häiden aattoiltana hääpari saunoo, ja ohjelmassa tullaan näkemään heidän viime hetken mietteitään ennen itse tärkeää hääpäivää. Hääpari sanoo toisilleen ”Tahdon” Kakslauttasen jääkirkossa tämän viikon lauantaina 26.2., ja itse vihkimisen lisäksi ohjelmassa tullaan näkemään juhlahumun parhaat palat Saariselän Tunturihotellista.

Tuksu menee naimisiin TV Viidellä to 3.3. klo 20.00. Ohjelman uusinnat la 5.3. klo 19.15 ja ke 9.3. klo 24.00.

Lisätiedot:
Heidi Nurminen
Programme PR Manager, TV5 Finland Oy
heidi.nurminen@tv-viisi.fi

TV Viisi on Suomen viidenneksi suurin ja vuonna 2010 nopeimmin katsojaosuuttaan kasvattanut kaupallinen tv-kanava pääkohderyhmässään 15-44-vuotiaat. TV Viisi on osa Euroopan toiseksi suurinta ProSiebenSat.1 Media AG -mediakonsernia, jolla on toimintaa 14 Euroopan maassa.