Etusivu » Tiedotteet » Media » Avainlippu - Do it for your mom

Julkaistu: 23.05.2013 klo 14:09
Julkaisija: Suomalaisen Työn Liitto

Young Lions Finland 2013 -kilpailutyö kannustaa työllistämään äitejä

Avainlippu sai kunnian olla yhteiskunnallisen mainonnan aihe Young Lions Finland 2013 -suunnittelukilpailussa. Suunnittelijoiden tehtävänä oli toteuttaa kampanja, jonka tavoitteena on kasvattaa suomalaisten tuotteiden ja palveluiden myyntiä, mikä vaikuttaa työllisyyteen ja siten koko Suomen hyvinvointiin.

Film-sarjan voitti Mikko Oittisen ja Anssi Määtän Your mom. Video kannustaa kuluttajaa toimimaan sydämellä: jokaisen suomalaisen 10 euron ostot suomalaisiin tuotteisiin ja palveluihin kuukaudessa takaavat vuodessa työtä 10 000 henkilölle Suomessa. Video muistuttaa, että 10 000 työllistyneen joukossa on paljon äitejä.

Press-sarjan voitti Tuukka Paikkarin ja Antti Tuomisen The Flag, Cyber-sarjan Antti Sinisalon ja Esko Räsäsen Spot the Difference ja Media-sarjan Heini Ulmasen ja Karolus Viitalan Even Pamela is from Finland.

Kärkimedian Young Lions Finland on nuorille markkinoinnin ja median osaajille tarkoitettu mainoskilpailu. Young Lions Finland on osa Cannes Lions -kokonaisuutta ja työt ovat englanninkielisiä. Kilpailu on kansainvälisesti noteerattu ja Suomen mittakaavassa arvostetuin mainonnan suunnittelukilpailu. Young Lions Finlandin kautta nuoret saavat kokemusta sekä erinomaisen alun alkavalle uralle.

Film, Press ja Cyber -sarjojen voittotyöt ja muut palkitut työt:

Media-sarja:

Lisätietoa kilpailusta ja Young Lions Finland 2013 -kilpailutehtävästä:

Suomalaisen Työn Liitto on asiantuntijaorganisaatio, jonka tehtävänä on edistää suomalaisen työn arvostusta. Liitto hallinnoi suomalaisen työn puolesta toimivia merkkejä ja verkkopalveluita sekä edistää innovointia ja yrittäjyyttä. Vuonna 1912 perustetulla liitolla on noin 1 900 yritys- tai yhteisöjäsentä. www.avainlippu.fi