Etusivu » Tiedotteet » Media » Antti Holma Imagen vieraileva päätoimittaja: Imagelta seksinumero

A-lehdet Oy

Antti Holma Imagen vieraileva päätoimittaja: Imagelta seksinumero

Julkaistu: 28.01.2016 klo 09:06
Julkaisija: A-lehdet Oy

Image-lehden tänään ilmestyvän numeron vierailevana päätoimittajana on kirjailija ja näyttelijä Antti Holma. Holman vetämän Imagen aiheena on seksi ja sukupuoli.

Lehdessä on kirjailija Pirkko Saision omakohtainen kirjoitus tyttöydestä sekä kirjailija Elina Hirvosen tekemä haastattelu Suomen tunnetuimmasta taloustieteilijästä Sixten Korkmanista ­- joka on Hirvosen mielestä myös Suomen ihanin. Uudessa Imagessa on myös seksipäiväkirjoja ja eroottista fanifiktiota. Miltä näyttävät sängyt seksin jälkeen? Seksinumerossa perehdytään tietysti myös Justin Bieberin penikseen.

Päätoimittaja Antti Holma poseeraa itse Imagen kannessa. Kansikuva on pastissi Bieberin Calvin Klein -mainoskuvasta.

”Minun ja Imagen välille kehkeytyi esimerkillinen yhden illan juttu: epävarmuutta peitteleviä naurukohtauksia, paljon seksiä ja yllättävän syvällisiä keskusteluja. Tuloksena on hieno erikoisnumero, mutta ei mitään sen pysyvämpää; aamun valjetessa toinen meistä kääntää pikkuhousut toisinpäin ennen pukemista ja jatkaa kohti uusia seikkailuja toisen teeskennellessä nukkuvaa", Antti Holma sanoo.

Kevään aikana Imagessa vierailee viisi päätoimittaja. Muut vierailevat päätoimittajat paljastetaan aina vasta lehden ilmestyessä.

”Vierailevat päätoimittaja tuovat jokainen lehteen oman teemansa ja näkökulmansa. Haluamme näyttää, että aikakauslehden ei tarvitse kangistua kaavoihinsa”, Imagen päätoimittaja Heikki Valkama sanoo. Päätoimittaja Valkama työskentelee kesään saakka Berliinissä, ja osallistuu toimituksen työskentelyyn osin etänä.

Imagen päätoimittaja Heikki Valkama, 050 414 4282, heikki.valkama@a-lehdet.fi

IMAGE on aikakauslehti vailla vertaa. Joka kuukausi lehti tarttuu tärkeimpiin puheenaiheisiin, kiinnostavimpiin ihmisiin ja yllättävimpiin ideoihin. Image luo itsekin ilmiöitä Lukijoita Imagella on 93 000 (KMT k15). Lehteä julkaisee A-lehdet Oy, joka on osa A-lehdet-konsernia.