Etusivu » Tiedotteet » Media » Antalis allekirjoittaa sopimuksen Xeroxin tulostuspapereiden jakeluliiketoiminnan ostamisesta Länsi-Euroopassa

Antalis Oy

Julkaistu: 30.09.2013 klo 09:34
Julkaisija: Antalis Oy

Antalis on allekirjoittanut sopimuksen Xeroxin tulostuspapereiden jakeluliiketoiminnan ostamisesta Länsi-Euroopassa sen jälkeen, kun EU-komission kilpailuviranomaiset hyväksyivät yrityskaupan ja sekä Xerox että Antalis päättivät asiaankuuluvat neuvottelut henkilöstön edustajien kanssa.

Yrityskaupan uskotaan saatettavan päätökseen lokakuun lopussa.

Xeroxin Länsi-Euroopan tulostuspapereiden jakeluliiketoiminnan vuosittainen liikevaihto on noin 300 miljoonaa €. Tämä yrityskauppa antaa Antalikselle mahdollisuuden vahvistaa asemaansa tällä segmentillä sekä yksinoikeuden Xerox-tavaramerkillä varustettujen papereiden ja tulostusmateriaalien markkinointiin ja jakeluun Länsi-Euroopassa. Tämän yrityskauppa kasvattaa Antaliksen tulosta vuodesta 2014 alkaen.

Sequana

Sequana (NYSE Euronext Paris: SEQ) on tärkeä vaikuttaja paperiteollisuudessa. Yrityksellä on johtava asema molemmissa liiketoiminta-alueissaan:

• Antalis: Euroopan johtava papereiden ja pakkaustuotteiden jakelija, yrityksen palveluksessa noin 6.000 henkilöä 44 eri maassa.
  • Arjowiggins: Maailman johtava design- ja teknisten papereiden valmistaja, yrityksen palveluksessa yli 5.000 henkilöä.

Sequanan raportoima myynti 3,9 mrd € ja noin 11.000 ihmistä ympäri maailmaa vuonna 2012.

www.sequana.com

LISÄTIETOJA:

Sequana

Analysts & Investors

Xavier Roy-Contancin

Sylvie Noqué

contact@sequana.com

Image Sept

Claire Doligez

Priscille Reneaume

cdoligez@image7.fr

preneaume@image7.fr

Antalis Oy kuuluu Antalis-ryhmään, joka on Euroopan johtava paperitukkuketju ja merkittävä pakkaustarvikkeiden ja suurkuvatulostusmateriaalien jakelija. Antalis toimii 44 eri maassa 6000 työntekijän voimin. Suomessa Antalis Oy:n toimipisteet sijaitsevat Helsingissä, Tampereella ja Turussa. Yrityksen palveluksessa on 74 henkilöä ja liikevaihto vuonna 2012 oli 43,6 milj. euroa. Laajaan ja korkeatasoiseen tuotevalikoimaamme kuuluvat päällystetyt ja päällystämättömät painopaperit, design- ja erikoispaperit, kartongit, tulostuspaperit, kirjekuoret, suurkuvatulostusmateriaalit sekä pakkaus-, hygienia- ja kattaustuotteet. Tutustu yritykseemme: www.antalis.fi.